Halloween?

MaLu

New Metal Member
Aug 29, 2003
22
0
1
Tjong! Är det klart med den traditionella spelningen på Halloween i Bollnäs? Isf så kommer vi ett gäng från Sandviken/Gävle som vanligt :)

Translation: question about gig in Sweden
 
MaLu said:
Tjong! Är det klart med den traditionella spelningen på Halloween i Bollnäs? Isf så kommer vi ett gäng från Sandviken/Gävle som vanligt :)

Translation: question about gig in Sweden

Jo, Lördag den 6:e Nov.
Sen e de väl som vanligt fritt inträde om man e utklädd antar jag.
Kom i tid dock, kan bli fullt en sån kväll :)
Insläpp öppnar 21:00 tror jag.

Translation: answer about gig in sweden o_O
 
Korkil said:
fritt inträde om man e utklädd antar jag.
o_O "utklädd" betyder detsamma som "förklädd" och har ingenting att göra med "klä av sig", huh? LOL :tickled: Det var min först tanke :rolleyes:

translation: stupid question about Swedish vocabulary by stupid German :D
 
Gaunerin said:
o_O "utklädd" betyder detsamma som "förklädd" och har ingenting att göra med "klä av sig", huh? LOL :tickled: Det var min först tanke :rolleyes:

translation: stupid question about Swedish vocabulary by stupid German :D
Hmm, now I'm confused...this might even confuse things more...but that's just fine :err:
Some "direct translation":
1: Utklädd = Outdressed
2: Förklädd = Beforedressed, Boughdressed (in naval terms)
3: Klä av sej = dress off self (at least this one makes SOME sense *lol)

Vocabulary is stupid, period...we should go back to grunts...makes lyric writing easier too:kickass:
 
No need for confusion, Robin. I guess you will have to speak German in the first place to find "utklädd" funny (it's almost sort of a so called false friend, hehe) so I understand that you don't the see problem with it :D It's all good now. I learned a new word :)