Black metal bändit??

Hmm.. ei nää nyt oo ihan sellasta ku Dark Funeral mutta mun lempi bläkkibändejä on..

Emperor, Mayhem, Zyklon, Gehenna, Immortal, Limbonic Art, Ancient, Thyrane, Gorgoroth, Thorns, Enslaved, Satyricon..

Joo.. noi ei välttämättä oo kaikkien mielestä sitä "oikeaa bläkkiä" mutta kenenkään truu iivilin ei tartte silti vetää hernettä nenään..

hmmmmm... bläkkäreitä..hmmmm....

Satyricon, Dimmu Borgir, Old Man's Child, Covenant(the kovenant), Cradle of Filth(lasketaanko ees bläkkiin? mutta jokatapauksessa paljon helmiä), Thy Serpent.... jatkan tätä listaa myöhemmin....

Mä en sanois ainakaa Filthiä black metalliks... Kauhu metalli ois aika hyvä. Jos tosiaan lukee esim. Midianin sanotukset niin niissähän on selkee tarina niissä sanotuksissa.

Mutta aivan saatanan hyvä bändi se silti on...

No tuot And Oceanssin eka levy, Emperor, Borgir, Mayhem...Siin on helskutin kovvii. Luokitellaanko Kovenant muuten Black-metalliin?

Sitten helvetin hyvä DARKmetal bändi on Throes of Dawn, mutta se nyt ei liittynyt aiheeseen. Suomi-bläk ei oo ikinä muhun uponnut, mitä nyt hieman Thyrane ja Oceansin eka levy, sen kun luokittelen blackiin

Miksei kukaan muista Dark Funeralia, tuota "kaunista" ruotsalaista kansanmusiikkia... se on tota tappopiiskausteurastus "musiikkia"..

Carpathian Forest, Satyricon, Berzerker ja onhan noita maa täys.... ja Thy Serpent ei oo kyllä lähelläkään bläkkiä (korkein taan Death mcd jota en oo kyl oikeen kuunnellu)

Itse tykkään näistä:
Darkthrone, Dimmu Borgir, Immortal, Kovenant, Limbonic Art, Old Man's Child ja Satyricon. Ja en kuuntele kovin paljon bläk metallia paitsi Old Man's Childiä.