Kuten joku jo varmasti on kuullut niin COB:n hate crew deathroll nousi suomen virallisella listalla kärkeen Onnea vaan boodomin veikoille
Ei se mikään klisee ole vaan totuus. Teinit on botomien suurin kohderyhmä. Se nyt on ihan selvä juttu.Originally posted by Punapiraija
"Kun se nousi listalle, niin teinitpellet ostaa sitä ja siitä tulee muotia" <-- Klisee
Kyllä se kultaa myy varmastiOriginally posted by Hatebreeder86
jeh. uskosin että kultaaki tulee myymään tuo lätty.
Originally posted by Keinonen
Kyllä se kultaa myy varmasti
Originally posted by MightyA
Montakohan teini-iän ohittanutta tällä boardilla vierailee?
Originally posted by Zyklon
Mulle on ihan sama onko se suosittu ja muotia.. kunhan vain se ei vaikuta Bodomin ukkoihin mitenkään negatiivisesti.
Kyllä se tosin mua vituttaa jos tollaset lökäpöksypellet alkaa kuunteleen Bodomia siksi että se on suosittua, mutta ei se vaikuta mun mielipiteeseen Bodomin musiikista..
Enkä kyllä älyä miksi tuon menestyksen pitäisi vaikuttaa kenenkään mielipiteeseen. Se tuntuu nykyään olevan jo muotia että ollaan niin truu norvekian bläk metal että ei voi kuunnella mitään joka myy enemmän ku 1000 levyä..
Perkele jos se rokkaa niin mitä vitun väliä sillä on myykö se vai ei ja onko se muodissa vai ei..
Originally posted by MightyA
Häh?
Ja mikäköhän viesti tässä threadissa sisältää teinien haukkumista? Kerro.Originally posted by Dethroned
On se hyvä, kun ihmiset haukkuu teineiksi, vaikka he itse ovat sitä vielä.
Nyt mä näkisin että PerttiKeinonenHimself on asian ytimessä.Originally posted by ThePKH
Kyllä henkisesti teini voi olla vielä kaksvitosenakin. Tiedän pari.