Bodomin soolot

~Casse~

- Kusipäiden järjestö
Dec 12, 2001
268
0
16
36
Lapland/Finland
www.crosswinds.net
Tämmöinen kysely tähän:

Mitkä ovat Bodomin parhaat/hienoimmat soolot (top3)?

Mitkä ovat Bodomin "helpoimmat" soolot soittaa (top5)? Mainitse tässä myös soittimesi

Mitkä ovat Bodomin vaikeimmat soolot soittaa?

Kuinka kauon olet soittanut soitintasi ja mikä soitin se on?


No eipä nyt muita kysymyksiä tule mieleen
 
Originally posted by ~Casse~
Tämmöinen kysely tähän:

Mitkä ovat Bodomin parhaat/hienoimmat soolot (top3)?

Mitkä ovat Bodomin "helpoimmat" soolot soittaa (top5)? Mainitse tässä myös soittimesi

Mitkä ovat Bodomin vaikeimmat soolot soittaa?

Kuinka kauon olet soittanut soitintasi ja mikä soitin se on?


No eipä nyt muita kysymyksiä tule mieleen


Parhaat:
1.Kissing the Shadows-kitara,Syna
2.Everytime i die-Skeba
3.Towards dead end-Skeba

Vaikein:
Kissing the shadows-Skeba

Kitaraa vajaa 4vuotta.
 
hmm...

parhaat (tämä on mulla siitä, että mikä on eniten kickass)

1. warheart
2. children of bodom (molempien soolot)
3. every time i die (laiho)

helpoimmat... hmm... (soitan siis kosk.)

bed of razors
silent nightiki on aika helppo
downfall ei oo myöskää kovin haastava...

vaikeimmat:

no uskosin että se vaikein on kissing the shadows, vaikkei mahdoton olekaan ;)

muuta en keksi
 
Hienoin löytyy ainakin Towards dead endiltä.

Ite soitan rumpuja ja rumpu sooloja ei bodareilla kauheesti oo.
Iten en ees omista rumpuja mutta koulussa tulee arhkerasti
soiteltu

Rummut muuten saattaa tarttua kouraan jo ylihuomenna..
 
Originally posted by ~Casse~
Tämmöinen kysely tähän:

Mitkä ovat Bodomin parhaat/hienoimmat soolot (top3)?

Mitkä ovat Bodomin "helpoimmat" soolot soittaa (top5)? Mainitse tässä myös soittimesi

Mitkä ovat Bodomin vaikeimmat soolot soittaa?

Kuinka kauon olet soittanut soitintasi ja mikä soitin se on?


No eipä nyt muita kysymyksiä tule mieleen
Hienoin soolo on kipaleessa Children of Bodom. Everytime I die-biisissä on myös aika mainio soolahdus. Helpoimmasta/vaikeimmasta en tiedä. Olen kitaristi, mutta en soita sooloja. Ikinä. Kitaraa olen rämpyttänyt pari vuotta.
 
öö...

Downfallin soolo on aina iskeny.. seuraavan ehkäpä everytime i die ja sitten towards dead end.
Vaikein on varmaan kissing the shadows. Sekä kitaralla että synalla.. tai kitaralla mulla ei o mitään sanomista siihen biisi :D

Helpoin ehdottomasti on Bed Of Razors... no ei tästä nyt mitää top listaa tullu. :p
 
oha siellä hatebreederillä muutamat kohtulaiset soolot esim. silent night ja downfall yms.

ei niitä tosin jaksa soittaa. joskus opettelin silent nightin ja df:n.
 
Joo elikkä hienoimmat:

Kissing the Shadows
Silent night, Bodom night
Warheart

Helpoimmat (syntikka)
Bed of Razors, Silent night... ja se Downfall

Vaikeimmat (edelleen se samainen syna)
Se onpi varmaan sitä Children of Bodom ja Kissing the Shadows osastoa.

Ja syntikkaa olen soitellu alle kolmisen vuotta
 
Nooh... Ite en edes bodomia yritä soittaa, se kun ei oo sitä musiikkia mitä ite tykkään soitella... Lähinnä veivaan kitaralla jotai Iron Maidenia yms... Kitaraa oon ekan kerran soittanu kai kolme vuotta sitten, mut en sitä sitä soittamista mitenkään harrasta.. Välillä soittelen, mutta vain yksin.. Yhen piisin oon itte joskus nauhottanu&säveltäny ku se piti säveltää musiikin teoria 3/3 kurssilla..

Ja Bodomin sooloista hienoimmat löytyy Towards Dead Endistä, Downfallista ja Northern Comfortista.. Noi on ne mitkä "kolahtaa"..
Nykyään toi Bodomin kuuntelu jää vähän vähemmälle kun kyseinen bändi osaa kyllä esiintyä, ja kun on tarpeeks monta kertaa ne livenä nähny niin toi levyjen jauhaminen alkaa hiukan puuduttaan.. Välillä kyllä pistän Bodomia soimaan taustalle kun teen koulutehtäviä yms...
 
Hate Me!ssä on iha kova soolo (albumi versiossa)

Basso (3v), Rummut (2v), Kitara (1,5v), Örinä (2v)... Kai tollei
Omistan basso kamat ja Lars Ulrichin rumpu kapulat, akustisen kitaran... Nii noi rummut ja kitaran soitto ei oo kauheen tosissaan
 
No vittu..
Mä osaan soittaa näitä:
käyrätorvi(7v), trumpetti huvikseen, kitara(n.3v), piano huvikseen, haitari sehän on samanlainen periaatteessa kun piano, rummut kun huvittaa, basso jos ei soitetaa mitää liian vaikeeta...:lol: että disa ei oo mikää monipuolinen muusikko... prkl...
 
No soittimia... Hyvin osaan soittaa syntikkaa, kitaraa ja bassoo. Bassoo en o sen enempää treenannu ku pari peruskuvioo + sen mitä kitaran soitossa bassosta oppii. Eli vitusti :D
Rummuilla myös lähtee joitain komppeja, tosin ainakin 2 vuotta ku oon viimeks rumpujen takana istunu.
Ja kyllähän sitten jos jotai vinguttimia rupee luettelee ni kai jostai nokkahuilusta äänen saa...
Ja hanurista ( :lol: ) jossa o ne kiipparit saa myöski jotai aikaseks :)
 
Originally posted by Hatebreeder86
hoho disaha on monipuolinen muusikko :lol:

Oottappa vaa ku mä meen töihin ja jos saan tarpeeks rahaa ostan ehkä synan (basson ja kitaran lisäks)... Eli silloin vielki Monipuolisempaa :D

Originally posted by BurningAngel
No vittu..
Mä osaan soittaa näitä:
käyrätorvi(7v), trumpetti huvikseen, kitara(n.3v), piano huvikseen, haitari sehän on samanlainen periaatteessa kun piano, rummut kun huvittaa, basso jos ei soitetaa mitää liian vaikeeta...:lol: että disa ei oo mikää monipuolinen muusikko... prkl...

No mä soitanki niil vaikeempiiki (paitsi kitaralla)... Kyl sitä pianoo ja nokkahuiluu, huuliharppuu osaan jotenki säheltää... Et noi mitkä listasin niit mä osaan soittaa iha varteenotettavasti... No kyl tossa oli enemmän soittimii ku mul *prkl*