Bodomin uus levy...

bedofrazor

New Metal Member
Apr 8, 2002
2
0
1
39
Rantsila
www.angelfire.com
Oottako te kuullu entisestä Bodomista??
Jospa Bodomit äijät vois edes singleen jonkun niistä biiseistä remasteroituna...Ne oli niin rautaisia biisejä että ei mitään järkee mutta ei se kyll nyky-Bodomille pärjää...
1.Mikä on tulevan levyn nimi?
2.Minkä värinen se on...?
3.Sekoitetaankohan muitten levyjen tyyliä yhteen????Koska Bodomin tyyli on muuttunut

Tarkoitat varmaan Interheadia?
No musta sen biisit ei mitään kovin huippuja ole, mutta voisihan niitä tietenkin jonkun singlen mukana julkaista.
Tulevan levyn nimestä ei ole mitään tietoa, mutta musta tuntuu että seuraavan levyn väristä tulee purppura.
Ja tietenkin toivon että levy olisi yhtä raskas kuin Something Wild ja sitä perkeleen sooloilua voisi vähentää. :)

Originally posted by bedofrazor
Oottako te kuullu entisestä Bodomista??
Mitä tarkoitat entisellä Bodomilla?
Inearthedin aikaista vai ensimmäistä Bodomien levyä eli Something Wildia?

Mä veikkaan että siitä levystä tulee vähän raskaampi niinku Alexi itekki sano. Mutta väri ei varmaankaa tuu olemaan purppura. Perustan arvaukseni sille, että Sinergyn Bewrae the Heavens :n kansi on purppura. Jotenki ainaki mulle tulis ihan pöhlö tunnelma kattoo Bodomin ja Sinergyn purppurakantisia levyjä vierekkäin.

Meikäläisen mielestä Bodomi on menny kokoajan vaan eteenpäin ja aimo harppauksin!!!

Mä vään mietin, että niitten täytyy onnistua ihan hemmetin hyvin että pystyy ylittämään ittensä ku se Follow the reaper on ihan uskomattoman kova power levy!

Siitä on vaikea lähtee viemään kehitystä eteenpäin ellei tyyli hieman muutu... eli arvatenkin mennään sinne rankampaan ja hitaamoaan kamaan mikä ei kyllä yhtään haittaa sekään...

jos mä saisin päättää sen värin nii se ois PINKKI...=)
jotain uutta ja erilaista metalli levyjen kansiin...
:D

Joo toi pinkki kansi ois aika siisti. Mutta en sitte tiiä viittisinkö käydä liikkeestä ostamassa levyä, vois olla että tilaisin postimyynnistä.. :lol:

Sais olla semmonen, et siin oi monii värejä..Reapperi olis vaika semmossessa harmaassa, ja sit siel ois jotain vaikka klassinen järvi taustalla..Järvi ois sininen jne..

Bodomien soittotaidot kyllä kehitty helvetisti Hatebreederin ja Follow the Reapperin välillä, mutta ei FTR silti parempi ollu... Kyllä mä veikkaan, että ei tu Hatebreederiä parempaa, vaikka semmonen kyllä kelpais ;)