Bodomjärven murhista vangittu mies

BurningAngel said:
http://www.jippii.fi/uutiset/kotimaa/?aid=126783

Että silleen. Jos tuo hemmo on se murhaaja, niin vaihtaako COB uskottavuuden vuoksi nimensä kyllikki saareksi?:loco:

Onkohan menny nyt jollakin aprillipäivä päivällä ohi...:Smug:
perkele kerkesit ennen minua :)
02.04.2004 18:21

Espoon käräjäoikeus on vanginnut Bodominjärven surmista todennäköisin syin epäillyn miehen. Miehen epäillään surmanneen kolme nuorta Espoossa kesällä 1960.

Rikoksesta epäilty oli tekohetkellä alle 20-vuotias, pääkaupunkiseudulla asuva mies.

Mä oon jotenki käsittäny että rikokset voi vanhentua... eikö murhat sitte voi?
Ku on jo 40 vuotta tuostaki tapahtumasta... :confused:

Ripeää tämä murhatutkimus Suomessa :grin:
(yhtään poliisisetiä vähättelemättä)...

En tiä tuleeko tästäkään mitään. Mutta uskokaa tai älkää, mietin tätä murhaa eilen aamulla busissa, ja nyt on tehty pidätys. Alko itteekin hämää tämmönen sattuma.

Ilta-Sanomille vahvistettiin, että vangittu on tapahtumahetkellä 18-vuotiaana tovereidensa seurassa telttaillut entinen sähkömies Nils Wilhelm Gustafsson. Hän on tällä hetkellä 62-vuotias.

Voi vittu. Aika konna jos tosiaa on syyllinen.

Ja kun tarkemmin miettii, ni mietin tätä hommaa just siks toissapäivänä ku ajattelin että miks helvetissä joku ostaa molemmat iltapäivälehdet. Sit mietin että mä ostasin ehkä sit jos Bodomin murhat joskus selviää, mikää muu ei voi olla yhtä mielenkiintosta.

^Mä jo joskus aikoja sitten mietin että toi Nils on se murhaaja. :grin: Sehän oli mielisairaalassa ton jälkeen vaikka kuinka kauan.... Hullun papereilla kun menee kaikki selitykset läpi. :P

Tämän päivän Iltalehdessä on juttua Bodomista sekä niistä jotka on saanu inspiraatiota siitä. Ja kyllä, Laihoa haastatellaan. ;) Peräti Hatebreederin ja Follow The Reaperin kannet ovat pistäneet Bodom-kirjojen joukkoon...