Children of bodom

joojoo... mitä törkeempi pipo... sen tyhmempi jätkä... niinhän se on... nyt mulla on punavalkonen pirupipo...:) se on kans aika rok...

edit: ei tietenkään tarkota sitä et IM pipo ois törkee...

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Ei mitään pipoja :D
Oikea malli, pitää miehellä sen verran hiuksia olla, että ei päätä palele.;) Pipot näyttävät typeriltä ja tekevät hiukset sähköisiksi, eipä ole tullut niitä pahemmin pidettyä ala-asteen jälkeen.

Originally posted by Torgoth
Oikea malli, pitää miehellä sen verran hiuksia olla, että ei päätä palele.;) Pipot näyttävät typeriltä ja tekevät hiukset sähköisiksi

Niinpä... Mä en käytä niit (pipoja) just koska ne on yleensä tyhmän näkösii, hiukset tulee sähkösiks jne... Ärsyttää ku hiukset tulee aina hirveen helposti sähkösiks, varsinki pesun jälkeen... Pitäiskö meijän alkaa puhuu hoitoaineista ja shampoista jotka pitää hiukset hyvän kuntosina :)

Originally posted by disasterpeace
Pitäiskö meijän alkaa puhuu hoitoaineista ja shampoista jotka pitää hiukset hyvän kuntosina :)
Joo, ne on aina yhtä miehekkään kuulosia juttuja.:) Vaikka niistä puhuminen kuulostaa ihan saatanan typerältä, on ne kuitenkin pitkätukille melko tärkeitä asioita. Oon joskus nähny pitkätukkia, joiden hiukset ei varmasti koskaan ole nähneetkään hoitoaineita, ei ole häävin näköistä katseltavaa.
Silti, kuvitteleppa vaikka Ihsahn ja Satyr keskustelemaan shampoo merkeistä...:lol:

Käytätpä, ainakin shampoota...

Sori, nyt mä paljastin sun salaisuuden... :) Mä oon pahoillani... :p

Mutta joo, oikeesti pitkille hiuksille erittäin hyvää hoitoainetta on garnier respons. Kannaattaa kokeilla. :)

(Ite halusitte puhua näistä! :D )