Cob-forumin jäsengalleria

Dethroned

...and even death may die
Feb 18, 2002
2,726
6
38
40
Pori (Finlandia)
www.gangstaniemi.net
Doh dih, Koitan saada jotain aikaiseksi. Eipä ole vielä netissä, kun en ihan kolmen kuvan takia sitä viitti pistää :rolleyes:

Kuva saisi olla sellainen että siitä saa jotenkin selvää, eli ei mitään epämäärästä töherrystä.

Ja niitä kuvia saa pistellä osoitteeseen -> cobforumdecays@hevikangas.net

NC & Zyklon, ei turhuuksia, kiitos ;) (taitaa olla turha toivo...)

Ja tässä galleria, ettei tarvitse etsiä:
www.hevikangas.net/cobforumdecays

Ettin jonku hyvän kuvan ja laitan.... ja nc ja zyklon saa pitää off topikkinsa muualla... kiitos...:)

Devil.jpg
Vittu tää on vanha!

Originally posted by Dethroned
BA....eeh, pikkusen tuoreempi kuva ois kova sana... tämä kuuluu kategoriaan "vauvakuvat" ei "bodom kuvat" ;) :lol:

Mutta eikös tavoitteena ollut ainakin että tietää porukkaa vähän ulkonäöltä? Sitten tuon kuvan pitäisi käydä...:p

Niinhän...:rolleyes:

Tai no, pitää vielä miettiä...:rolleyes: ;)

Originally posted by Dethroned
BA....eeh, pikkusen tuoreempi kuva ois kova sana... tämä kuuluu kategoriaan "vauvakuvat" ei "bodom kuvat" ;) :lol:

jotai vikaa?? hä?? :lol: mut laita toi sinne ensin... katon jonku uudemman kuvan...

Noniin, saittehan tän. Mä saatan lähettää vanhemman kuvan, mutta paljo selvemmän :) mutta katsotaan sitä myöhemmin. Ehkä parempi, ettäpysyy epäselvänä ;)

Hmm.. kai mä voisin tietenkin oman kuvani pistää.,. mut kun minusta ei oo vitun pitkään aikaan otettua kuvia.. ku en tykkää siitä.. jos mä käskisin jonku ottaa sellasen hämykuvan josta ei kunnolla näy minun tyhmä naama niin kai mä sit voisin..

KATTOKAA!!! EI OFFTOPICCIA PERKELE!!! :lol: