COB:n Keikka nosturissa 2005

Finpower

Niinku Perkele
Jun 6, 2007
845
0
16
[Fin]
Olis tossa 344MT rar. paketissa COB Nosturin tunnin keikka hyvällä kuvanlaadulla, ja haastattelujen kanssa kuvattu 2005 en vaan saa sitä vittu FTP palvelimellani kotisivuille kun toi Atom-FTP paska kaatuilee :( olisin voinut laittaa jakoon jos kiinnostusta löytyy.
 
Tämmösen settilistan löysin äkkiseltään netistä:

Alexi & Roope interview
Living Dead Beat
Sixpounder
Hate Me!
Silent Night, Bodom Night
In Your Face
Angels Don't Kill
Alexi & Roope interview
Lake Bodom
Needled 24/7
Hate Crew Deathroll
Alexi & Roope interview
Punch Me I Bleed
Are You Dead Yet?
Chokehold
Alexi & Roope interview
Everytime I Die
Downfall
 
Olin itse tuolla keikalla ja katsoin telkkaristakin. Jos ollaan rehellisiä, niin ne jotka eivät keikalla olleet, tulevat varmaan vain vihaiseksi, kun keikka on tuossa "lähes kokonaan" eli pari biisiä puuttuu, ja Alexin välispiikkien tilalla on sitten tuota haastislätinää. Oma mielipiteeni on että jos uusin dvd löytyy, ei tuolla tallenteella tee mitään.
 
Paikan päällä olin itsekin ja hienointa oli Follow The Reaperin kuuleminen. Laiho itse vielä sanoi ettei kappaletta ole pitkään aikaan soitettu, joten on outoa että se on jätetty "TV-versiosta" pois.
 
Paikan päällä olin itsekin ja hienointa oli Follow The Reaperin kuuleminen. Laiho itse vielä sanoi ettei kappaletta ole pitkään aikaan soitettu, joten on outoa että se on jätetty "TV-versiosta" pois.

Tv-versiosta on jätetty soolot pois sekä We're not gonna fall tuon FTR lisäksi !
 
Tv-versiosta on jätetty soolot pois sekä We're not gonna fall tuon FTR lisäksi !

Tosiaan We're Not Gonna Fall jäi pois myös : o Eikös se soitettu viimesten biisien joukossa, ellei jopa toiseksi viimeisenä?
 
Tosiaan We're Not Gonna Fall jäi pois myös : o Eikös se soitettu viimesten biisien joukossa, ellei jopa toiseksi viimeisenä?

Se soitettiin ennen Hate Crew Deathrollia et ei se ihan kuitenkaan toiseksi viimeinen ollut ! Jos ketään kiinnostaa milloin noi soolot soitettiin niin :

Angels Don't Kill / Jaskan rumpusoolo
Needled 24/7 / Alexi vs Janne Soolo
Are You Dead Yet ? / Roopen kitarasoolo