COB:n sinkut...

Hellchild

Obey
May 23, 2002
38
0
6
40
Joensuu, Finland
Visit site
Onko totta että COB:n kahdella ensimmäisellä singlellä on arvo noussut ronskisti? Paikallisessa levykaupassa kummastakin saa pulittaa 10 euroa. Onko Downfall ja Children Of Bodom sinkkuja julkaistu ulkomailla? Paljonkohan ulkomaalaiset hc-diggarit olisivat niistä valmiita maksamaan jos suomessakin tuo hinta on noin suuri. Tosi fani ei kyllä ikinä möisi sinkkujaan...:lol:

tuolla englanninkielisellä puolella joku juuri halusi ostaa kyseiset sinkut ja Extendar, jolla on niitä useampia pyysi ehdottamaan hyvää tarjousta...no tarjous oli 100€ molemmista yhteensä... :eek: että näin..

Onko jossain levykauppa josta niitä vie saa? jos 10 € :llä saat, kannattaa ostaa. Eli kyllä arvo on ainakin ekalla sinkulla noussut.

Ja kuka tahansa myis sinkut ku tarpeeks maksettas :lol:

100 euroa!!! VOI VITTU!!! Mä ainakin möisin heti ja sit ostaisin joltain tutulta halvemmalla takasi.. huuto.netissä mun mielestä joku tarjos CoB sinkusta 14 erkkiä.. saattoi hinta nousta vielä senkin jälkeen..

Joo Repi on kyllä oikeassa... Joskus 10vuoden päästä mikäli bändi on silloin vielä kasassa tai jos ei ole enää kasassa niin silti tunnettu niin mistä lyödään vetoa, että sinkkujen hinnat hipovat kyllä sellaisia summia, että ai ai...

Samoilla linjoilla Zyklonin kanssa...
Maksoin CoB sinkusta 2 desiä cocista, ja Downfallista noin 15 mk.....
Että silleen...
Onko niitä sitten painettu niin vähän, että jotku hullut ostavat ne niin helvetin kalliilla...?

:D

no höh. Mä maksoin mun ekasta CoB-sinkusta yhden Marlboron. Downfallin ostin Anttilasta 14.90mk. Nyt kunhan yks kamu löytää oman CoB-sinkkunsa, niin myy sen mulle 3eurolla. Ja Downfallin limited versiosta maksoin about 6-7euroa, kun se sisältyi yhteen suurempaan pakettiin, jonka ostin könttäsummalla.

Itse ostin Hate me!:n muistaakseni joskus vähän jälkeen ku se olis ilmestyny Anttilasta ja maksoin siitä jotain 15mk. Hate me Swampissa 8€?! No kyseisen firman kotisivuilla on ainakin Hate me 2.60€?