CoB Seinäjoella 2.3.-09

Jep, ihme vaan ettei Lippupalvelun sivuilla ole mitään tuossa Tulossa myyntiin-kohdassa, vaikka ne pitäisi tulla myyntiin huomenna.

Olihan siellä. Ainakin mitä ite kattelin äsken.
Miten tuo netistä tilaaminen muuten toimii? Meneekö maksu tilisiirrolla vai? En oo ennen netistä tilannu lippuja.
 
Jos haluat ostaa liput netistä niin maksuvaihtoehdot on joko luottokortti tai verkomaksu (eli maksetaan oman pankin verkkotunnuksilla), liput voi sitten noutaa r-kioskilta/lippupalvelusta tai ne voidaan postittaa kotiin. Tai sitten liput voi varata netistä jolloin saat varausnumeron ja maksat liput kun noudat ne r-kioskilta/lippupalvelusta.

Ite yleensä vaan varaan verkosta ja käyn sitten hakemassa ja maksamassa liput lippupalvelussa.

edi: ja kyllä minäki löysin ne sieltä tulevista tapahmista :)
 
Jos haluat ostaa liput netistä niin maksuvaihtoehdot on joko luottokortti tai verkomaksu (eli maksetaan oman pankin verkkotunnuksilla), liput voi sitten noutaa r-kioskilta/lippupalvelusta tai ne voidaan postittaa kotiin. Tai sitten liput voi varata netistä jolloin saat varausnumeron ja maksat liput kun noudat ne r-kioskilta/lippupalvelusta.

Ite yleensä vaan varaan verkosta ja käyn sitten hakemassa ja maksamassa liput lippupalvelussa.

edi: ja kyllä minäki löysin ne sieltä tulevista tapahmista :)

Kiitti. :)

Taidan kanssa varata ja sitte maksaa ärrälle.
 
Joo, nyt minäkin löysin tuolta. Aiemmin päivällä eivät olleet vielä tulevissa tapahtumissa, mutta artistihaulla löytyi.
 
Hei!pientä rispektii meitä alaikäsiiki kohtaa:OMG:

joo oon menos sinne jäähallin keikalla kaverin kans, vaikka seinäjoki ois lähempänä mut helsingis asuu paljo tuttui ni saa ilmasen majoituksen:)
 
Hmm, jännä ettei Lippupalvelun sivuilla nyt näy täyteen varattu, loppuunvarattu-ilmoitus ilmestyy vasta kun hakee niitä lippuja. Itse tilasin 2 lippua, mulle ja kaverille.
 
Sama täällä, eipä sitte mennä kattomaa jossei huuto.netistä tai jotenkin muuten paikkoja vapaudu :cry:
 
Hei jos jotakuta kiinnostaa mulla on yksi ylimääräinen lippu myytävänä tuonne Seinäjoen keikalle. Ihan järkevään hintaan lähtee, eli ei oo mitään kiskontaa.

Ota yhteyttä viestillä.