Cobadmin!

Laitimmainen

Member
Nov 23, 2001
60
0
6
39
Kurikka, Suomi Finland
iki.fi
Mainitsit jokin aika sitten, että Henkka olisi ollut edes jollain tasolla kiinnostunut näistä sivuista. Pitikö/pitääkö paikkansa? (Ihan sillä vain, että olisi mukava nähdä jonkun bändin jäsenen kommentteja täällä - onhan tämä sentään se virallinen keskustelualue...)
 
EToS:in foorumillakin Jarmo Puolakanaho keskustelee kiitettävän tiheään ja täytyy sanoa, että se tuo bändiä mukavasti lähemmäksi kuuntelijaa. Täytyypi toivoa, että CoB:in joku hemmo tekisi samoin.
 
Niin.

Lueskeleekahan se webmasteri muuten näitä keskusteluja ollenkaan? Tuntuu, ettei kovin taajaan näin tee... Mutta ei se hänen tehtävänsä olekaan... Eikä tämä nyt *niin* tärkeä asia ole, että sähköpostia pistäisin menemään....
 
Originally posted by samoniac
EToS:in foorumillakin Jarmo Puolakanaho keskustelee kiitettävän tiheään ja täytyy sanoa, että se tuo bändiä mukavasti lähemmäksi kuuntelijaa. Täytyypi toivoa, että CoB:in joku hemmo tekisi samoin.

Jep. Kimberly postailee Sinergyn foorumissa myös melko ahkerasti, ja on Roopekin siellä muutamaan otteeseen postannut.
 
Nyt kun oli puhetta että sinergyn tyypit kirjottelee niitten messageboardiin jne.. ni mun mielipide on että nää bodomin viralliset sivut o kohtalaisen perseestä. asiaa tosi vähän, bändin jäseniä ei näy juuri koskaan, päivityski aika vähästä... Luulis että siitä edes ois ollu tuo uutisissa että se uus coveri o ilmestyny... Oisko se ylivoimasta maksaa webmasterille palkkaa tästä...?? eihän se mulle kuulu mutta vähä pistää vituttaa jos käyt In Flamesin tai Sentencedin tai muitten sivuilla ja sie o jonkin sortin elämää aina sillon tällön... no, on tääläki sentää message board :)
 
Sentencedin sivuilla elämää? no eipä sielläkään päivitetä mitään sen enempää...ainoa mikä elää on forumi.
 
Nyt en uuden koneen ja nettiongelmien takia
ole viikkoon täällä oikein käynyt, mutta nyt homma pelaa.

Noista duuneista sen verran että,
minä EN voi vaikuttaa siihen kuinka usein bodomin pojat
täällä itse käyvät, kiireisiä kun ovat.
News osastosta voitte kuitenkin itse todeta, että
kyllä ainakin joku heistä täällä käy(yleensä Henkka tai Janne,
olihan Allukin vastannut noihin bändäri syyttelyihin),
minä yleensä pistän newsit nimellä "webmaster" ja
pojat itse "COBHC".

Päivitettävän tavaran määrään en oikein voi myöskään
vaikuttaa, pistän tänne mitä käsketään, eli lähinnä valokuvia
kun niitä saan. Edellisen webmasterin säätöihin ei ole
oikein ollut aikaa puuttua, eli esim. lyriikat etc. Päivittelen
niitä pikkuhiljaa kun saan revittyä aikaa ja materiaalia.

Jos joku haluaa auttaa esim. postittamalla linkkejä
TOIMIVIIN videoihin tai bookleteistä importoituja lyriikoita, niin
olen toki kiitollinen. Joku fani ehdotti jonkinlaista fan art
galleriaakin tänne, sen voisin väsätä jos saan lisää
hyviä(!) piirustuksia. Tuolla yhdellä postitetulla kuvalla
en oikein "galleria" sektiota viitsinyt vielä laittaa.

Tosiaan, jos joku bodaajista tänne kirjoittaa, niin
se on todennäköisesti Henkka. Ehkä hän ei ole uskaltanut
tutustua tähän messageboardiin, kukaan bodomeista
ei taida olla oikein tietokoneihmisiä(paitsi musavehkeiden
osalta tietysti, varsinkin Janne)
 
Onkos siellä Discography-osiossa listaa eri maiden levyversioiden eroavaisuuksista yms.? Muistaakseni ei ole. Sellainen olisi ihan mukava.

(En ole nyt varma ollenkaan onko siellä sellainen jo, onko eroavaisuuksia sanottavasti vai ei, tai edes, mitä olin itse asiassa kysymässä... Heikosti menee... :))
 
Niin, jotain tuollaista ervelinkin sen olevan. Että jos siitä ei ole paljoa vaivaa, voisi ne sinne lisätä biisilistan perään. Ne nimittäin ovat ainoat asiat, joita olen sieltä koskaan etsinyt. Eikä ollut. ;)

Mutta se kuvagalleriaidea on hyvä. En ole mikään huippupiirtäjä, mutta kyllä tekijöitä varmaan löytyy. Luulisin.