Covereita?

Markku

Band Member
Sep 12, 2005
177
0
16
www.kiuas.net
Mitäs cover-biisejä haluaisitte Kiukaan vetävän? Nyt on mahdollisuus vaikuttaa!
Kuningasideat kuullaan livenä ja saattapi joku helmi päätyä levylle astikkin...
Antakaa palaa! :hotjump:
 
Tuolla kansainvälisellä puolella jo ehdotinkin Blind Guardiania ja Bal-Sagothia. Jompaa kumpaa kun mätätte niin itse ainakin levyn ostan! :) Ostaisin kyllä muutenkin mutta...
 
Julmis said:
Tuolla kansainvälisellä puolella jo ehdotinkin Blind Guardiania ja Bal-Sagothia. Jompaa kumpaa kun mätätte niin itse ainakin levyn ostan! :) Ostaisin kyllä muutenkin mutta...

Ei mitään muttia. Kauppaan mars! :hotjump:
Noeikai, tietenkin jo omistat sellaisen etkä varmasti ole imuttanut sitä netistä...

Mutta Sokean Vartijan koveroiminen voisi kyllä olla kova veto varsinkin kun tietääkseni ainakin 80% yhtyeestä lämpeää kyseiselle saksalaiselle polkkaorkesterille, Mirror Mirror tai ehkä Into the Storm voisi olla mielenkiintoisia. Bal-Sagothista en taas ole niin innostunut, Battle Magiciltä (vaimikälevysenytolikaan...) voisi jotain ehkä irrota.
 
UGH!

Steel Dragon

sekä joskus vois joku love boat -tunnari tai just vanhaa kunnon amoo..

mut Rocksin keikalla Steel Dragonia

Olen puhunut!
 
Zombie_Kiuas said:
Ei mitään muttia. Kauppaan mars! :hotjump:
Noeikai, tietenkin jo omistat sellaisen etkä varmasti ole imuttanut sitä netistä...

Kääk. Tarkoitin tuolla tulevaa levyä milloin sitten ilmestyykään. Itseasiassa Spirit of Ukko on tilattu juuri ja postissa varmaan näillä hetkillä :). Kaks keikkaa oon nähny jo ja tykänny niin että ei ilman levyä vaan kehtaa olla. :)
Niistä covereista sen verran että eikun treenaamaan vaan sitä Blind Guardiania perskele! (Täytyy muuten tuohon Steel Dragoniin tutustua kun on niin kolee nimi)
 
Julmis said:
Kääk. Tarkoitin tuolla tulevaa levyä milloin sitten ilmestyykään. Itseasiassa Spirit of Ukko on tilattu juuri ja postissa varmaan näillä hetkillä :). Kaks keikkaa oon nähny jo ja tykänny niin että ei ilman levyä vaan kehtaa olla. :)
Niistä covereista sen verran että eikun treenaamaan vaan sitä Blind Guardiania perskele! (Täytyy muuten tuohon Steel Dragoniin tutustua kun on niin kolee nimi)

Aloita tsekkaamalla leffa Rock Star (pääosissa on toi Mark Wahlberg sekä jennifer Aniston... sivuosissa, mutta siis steel dragonissa itse ukko ZAKK WYLDE sekä pienemmässä osassa Nick Catanese)! Sitten huomaat mikä on Steel Dragon. Soundtrack levy Steel Dragonista on tehty.. Jopa kirjastoista semmoista löytyy, mut varmaan netistäkin saa.. Ellet jo tiennyt tätä kaikkea..
 
mister said:
Aloita tsekkaamalla leffa Rock Star (pääosissa on toi Mark Wahlberg sekä jennifer Aniston... sivuosissa, mutta siis steel dragonissa itse ukko ZAKK WYLDE sekä pienemmässä osassa Nick Catanese)! Sitten huomaat mikä on Steel Dragon. Soundtrack levy Steel Dragonista on tehty.. Jopa kirjastoista semmoista löytyy, mut varmaan netistäkin saa.. Ellet jo tiennyt tätä kaikkea..

Ookke, oonpahan vähän viisaampi.
 
Warriors of the Worldin olette ilmeisimmin jossain keikalla joskus vetäneetkin, mutta ois hiton kiva kuulla se joskus. Hail and Killiä kannatan, vaikka kyllä hiton puhki kulutettu raita, niin mielenkiinnosta silti. Ja Mr.Osbournelta joskus jotain muutakin kuin tuo Perry Mason. Vaikka Bark at the Moon, tai melkein mikä tahansa biisi Ultimate Siniltä tai No Rest For the Wickediltä, tai no oikeastaan ihan sama mikä biisi ja miltä levyltä, fanittaisin kuitenkin sen verran paljon. Ja jollain keikallahan Kiuas teki niin mahtavan tempun kuin Kiss-koverin soittaminen. Näitä aina lisää, vaikkapa Black Diamond! Muttamutta, tuossa ideoita joista itse lämpiäisin eniten, kovereita on aina kiva kuulla mutta kun puhutaan Kiuaksen keikoista ja levyistä, niin se Kiuas on kuitenkin se tärkein osa. Soittakaa niitä jotka itsellenne parhaiten kolisee.
 
Zombie_Kiuas said:
Mutta Sokean Vartijan koveroiminen voisi kyllä olla kova veto varsinkin kun tietääkseni ainakin 80% yhtyeestä lämpeää kyseiselle saksalaiselle polkkaorkesterille, Mirror Mirror tai ehkä Into the Storm voisi olla mielenkiintoisia.

Kannatetaan, ehdottomasti! Kuten enkkupuolellakin, heh.
 
Har har! Mites olis Right Said Fredin I'm too sexy? Teemu ja Mikkis vois hieroa kaljujaan yhteen sen aikana? :erk: Mua väsyttää...
 
Dream Theater - Erotomania tai Dream Theater - As I Am. Sitte toki Gunnarit ois kova sana. :Spin:
 
santtu. said:
Dream Theater - Erotomania tai Dream Theater - As I Am. Sitte toki Gunnarit ois kova sana. :Spin:

Väännettiin Erotomaniaa joskus lukiovuosina päin helvettiä, aina mokattiin samoissa kohdissa, eikä ikinä opittu, ei enää tollasia jaksa soittaa. Saman surullisen käsittelyn on saanu myös Under a glass moon ja Change of Seasonsin pari ekaa osaa. Ei enää. Gunnarit on aina kova,...pitää miettiä. Se oli lähes jokaisen jäsenen lempparibändi taannoin,...ehkäpä. :headbang:
 
Muutama biisi, mitä tässä tuli jostain syystä ensimmäisenä mieleen:

Sodom - Peacemaker's Law, löytyy Masquerade In Blood -levyltä
Sepultura - Slaves Of Pain
Lakupaavi - Se hyvä biisi
King Diamond - Burn

En oikein kuitenkaan muista, millaisesta musiikista Kiukaan äijät tykkää näin yleisesti, joten voi olla, ettei yksikään noista ketään houkuttele. Mun mielestäni hyviä biisejä, joita olisi kiva kuulla Kiukaan vetämänä.
 
Tässä pari ehdotusta:

Children of Bodom - Follow the Reaper
Norther - Going Nowhere
Iron Maiden - Wasted Years
Sentenced - Fragile
Metallica - Enter Sandman
Wintersun - Beyond the Dark Sun

Ainiin ja Velvetin Slither
 
Vetäkääpä Amorphista! Uskon että teikäläisiltä taipuis niin vanhat kuin uudetkin ;) Pari ehdotusta:

Black Winter Day
Divinity
The Way
On Rich and Pore
Song of The Troubled One - tää vois toimii hemmetin hyvin! :hotjump:

Siitä vaan treenaamaan! :headbang: