Dimmu Borgir Keikka

Ai siis se Inferno festivaaleilta kuvattu? juu mä katoin sen jo ajat sitten mut se parempi laatuinen video ei suostunut näkyyn mun koneella.. kuulu vaan äänet niin piti sit kattoa se tosi kökkö ja paskalaatuinen versio.. mut mul on siitä Fear and Wonder ja Blessings Upon the Throne of Tyranny omalla koneella.. ja kyllähän se ihan hyvä keikka oli.

onko kukaan nähny World Misanthropyä? kun oon aatellu sen ostaa mut se versio mis on audio cd matkassa on perkeleen kallis.. joka paikassa jotain 44 euroa.. onko sitä näkynyt missään halvemmalla myynnissä?

joo, sillon ku se tuli sinne sivuille (joskus kuukausi-parikuukautta sitte) niin kaverin kans alettiin kattoo sitä, mutta kun oli servulla vähän ruuhkaa sillon, niin pikkasen pisti jökitystä peliin se videopuoli. Seuraavana päivänä uusi yritys ja vain muutaman kerran jökitti muutamaksi sekunniksi. Sitten vielä seuraavana ja sitä seuraavana päivänä katottiin se, kun se oli niin hyvä, niin sitten ei enää jökittäny..

Millonkas oot sen nähnyt? jotku vanhat livepätkät mitä oon nähny on ollu aivan järkyttäviä.. ainakin joskus Enthronen ja vielä Spiritualinkin aikoihin se oli aivan hirveää se niiden live..

No ei tosiaan ainakaan livenä ollu parempi sillon.. se entinen rumpali eli Tjodalv ei osannu ees soittaa niitä biisejä livenä.. se kämmäili ihan perkeleesti..

Se on sitten eri asia oliko biisit parempia sillon mutta kukaan ei voi kieltää sitä etteikö se olis nykyään livenä parempi kerta se porukka on HIEMAN kehittyneempää nykyään..

Originally posted by Pentelesh
Zyklon: Ei kuulemma mikään erikoinen se itsekeikka, mutta ne backstage touhut oli ihan hauskoja.

HUOM! En ole nähnyt

Höm... Nyt teillä meni kaks asiaa sekasin. Netissä on nähtävillä vain keikka Inferno-festareilta, ja näitä backstage hölmöilyjä näkee vasta World Misanthropy -DVD:llä. Josta muuten on tehty ainakin kolme eri versiota: pelkkä DVD, DVD +audiolevy, sekä tupla-DVD +audiolevy (limited version).

Tai ainakin näin minä olen käsittänyt nämä DVD:n julkaisumuodot.

Mutta siis netissä nähtävissä vain keikka Inferno-festareilta.

Originally posted by NorthernComfort
Siis miten niin meni sekasin? *ihmetys* :) :) :)

No ainakin mun mielestä meni sekaisin, kun ensin yks jätkä kysyy että "Ootteko käyny Borgirin sivuilla kattoos sen keikan?" ja sitte toinen alkaa läpättämään että "Kuulemma itse keikka huono, mutta backstage-hommat huvittavia." Siis kun kukaan ei edes välissä maininnut koko DVD:tä, jolta siis löytyy nää backstage-hommat yms. Eli meni netissä nähtävä keikka ja DVD:n sisältö sekaisin. Ainakin minun mielestä, siis.

aijoo,niinpä näköjään. Mutta nytpä syynä olikin liian pitkä posti. Nimittäin ei kukaan jaksa tollasia pitkiä lukea........ :lol: