Dimmu Borgir: Mourning Palace

grimmu

Perusjunttien johtaja
Nov 27, 2001
62
0
6
40
Kouvola, Finland
koti.mbnet.fi
Mulla on nyt sellanen ongelma, että mun pitäis jostain löytää tuo biisi mp3:sena. Olen yrittänyt netistä etsiä jo kaksi päivää, mutta en ole mistään löytänyt toimivaa linkkiä. Voisiko joku kertoa mistä sen saisi helpommin?

Meillä on tässä tällainen projekti ja olis tarkoituksena mm. tuo biisi soittaa ensin kesänä yksillä minifestareilla, niin olisihan se hyvä, kun voisi ensin sen biisin opetella ;) Bodomia ja Nightwishiäkin olisi tarkoitus soittaa.

Mutta kiitos jo etukäteen!
 
Kokeile vaikka KaZaalla, jos sulla on tai vaikka sillä Audiogalaxyllä. Mulla on tuo biisi muistaakseni yhdellä cd:llä, että voin varmaankin lähettää joskus, jos tilanne menee liian epätoivoiseksi :)


JeKo
 
www.Neo-modus.com

Mikäli sulla on paljon jaettavia tiedostoja niin suosittelen downloadaamaan tuon Direct Connection joka toimii samalla tavalla kuin Kazaa tai Napster. Mut täältä vaan löytää helvetin paljon enemmän kaikkea. Esim. Alien Vs. Predator 2 oli imutettavissa sieltä jo ennen kuin se julkaistiin Euroopassa. Myös kokonaisia levyjä löytää helvetin paljon mp3sina. Ja usein ne on kaikki hyvälaatuisia ja kokonaisia, kun taas Kazaasta saa metsästää jotain erityistä biisiä monta päivää kun jotkut tahtoo äänittää ne vähän huonolaatuisiksi tai sitten ne katkeaa puolivälissä. Tosiaan tuossa Direct Connectissa on sellainen juttu että siellä saa enemmän oikeuksia downloadamiseen, mitä enemmän on tiedostoja jaossa. Jollain äijällä taisi olla siellä pari teraa jaossa. Mut jos jaat vaikka koko kovalevyn, eikä siellä ole mitään imuttelemisen arvoista, niin luultavasti pääset jäähyllä pariksi päiväksi =) Kun on pari gigaa jaossa niin sillä pääsee jo pitkälle. :D
 
Originally posted by HeXa
www.Neo-modus.com

Kun on pari gigaa jaossa niin sillä pääsee jo pitkälle. :D


no tästä kyllä väitän vastaan... Parista gigasta se herjaa aina, että liian vähän tiedostoja... Ite teen niin, että heitän DVD:n dvd asemaan, ja valkkaan asetuksista sen aseman, ja sit se näkyy sie niin että mulla ois useempikin giga ladattavaa, vaikka todellisuudessa ei o ku yks elokuva... tai kyllähä siitäki jo gigoja kertyy........
 
Joo, me ollaan Audiogalaxyllä yritetty, mutta se ei oiken halua toimia meidän koneella. Mutta löydettiin se eilen iMeshillä, että siitä sitten... ;)

On siinä kyllä helvetin hienoja riffejä, mutta kokonaisuus on vähän sekava loppua kohti.
 
Originally posted by grimmu
On siinä kyllä helvetin hienoja riffejä, mutta kokonaisuus on vähän sekava loppua kohti.

Muutamaan muuhun saman levyn biisiin tuo väite kyllä käy, mutta ei Mourning Palaceen. Voi tosin johtua siitä, että olen kuullut biisin ainakin tuhat kertaa. :D
 
Jos nyt otetaan vaikka viimeinen riffi, niin siitä riffistä ei kuule suoraan, että "nyt tää biisi loppuu." Mutta kyllä mä tiedän kuinka vaikeaa biisin lopettaminen voi välillä olla :) Jos vaikka lopussa tulis sitä alkuriffiä vielä muutaman kerran niin olis parempi. Mutta on tollanen loppukin miljoona kertaa parempi kuin fade out.
 
Ja tosta Enthrone Darkness Triumphantista että mun mielestä siinä on monta helvetin paljon parempaa biisiä kuin Mourning Palace... oon siihen kyllästyny kun oon kuullu niin monesti..
Mutta kyllä Puritanical Euphoric Misanthropia on ylivoimaisesti paras Dimmu Borgir. aivan perkeleen hieno levy...
 
Se aivan viimeinen riffi on aika turha mutta sitä ennen se lopunalku on aivan prkln hyvä. Ja Barathrumin Fatal Bite -biisin loppu-fadeout kuulostaa aika hyvältä.
 
Ei tuo(mourning..) nyt sentään PASKIN biisi levyllä ole,
mutta on sitä liikaa tullut kuunneltua. Lepakon keikallakin
(97? joskus sillon)
soittivat biisin kaksi(2) kertaa. Naurettavaa.

Ketkä kaikki muuten olivat k.o. keikalla?
Kyseessähän oli periaatteessa bodomin ensi askel
kansan tietoisuuteen. Itsekkin innostuin kun näin lämppärin
nimen "children of bodom" hmm, onkohan noi espoosta :)
Ja kyllä rokkasi, pesi dimmu burgerin(satyricolalla + cradle of
fries) kyllä harvinaisen kirkkaasti. Tuollahan Allu varmaan
kimiinkin tutustui(joka soitti viellä dimmussa).

Paras edt:n biisi on kyllä mielestäni.. emmä muista sen
nimee. Oliskohan vika biisi (damned woman.. jotain whore..
heretic princess.. devils own!). Sellanen hitaampi.