Eilinen keikka helsingissä

biolan

New Metal Member
Oct 31, 2008
2
0
1
Joopajoo 35-40 minuuttia, äänet puolella teholla, kirkkaat valot päällä kokoajan. Tuntuu kun SLIPKNOT olisi tehnyt kaikkensa jotta COB kuulostaisi ja näyttäisi mahdollisimman paskalta. Aika halpamainen temppu. Mutta silti pojat revitti täysillä. Machine Headin valot ja äänentoisto oli kuin toiselta planeetalta, ei ollenkaan paha. Sääliksi käy COBin poikia.
Sanottakoon se vielä, että COB oli syy miksi menin koko keikalle.
:confused:
 
nii, mäki olin siellä, äijien piti soittaa 45 minuuttia, ni soittivat vaa puoli tuntia.huonoa:latvalan kitara ei kuulunu yhtää, valo tehosteet ei toiminu, jaskan tomit rummuissa ei oikein kuulunu.hyvää:cob ei kuitenkaan lannistunu, ja hyvä et jaksoivat ees sen puoli tuntia ja ei se nii haitannu vaikka se valo vaa oli päällä, näki ainaki kunnolla ne jätkät.

ite menin cobin jja slipknotin takia, oli se masiina pääki iha ookoo kyl.
 
En jaksa perustaa treen keikalle uutta topicia niin kirjoitan tänne...Mentiin kaverin kans kokemattomina jäähallikeikkailijoina sit puol seiska vasta Tampereen hallille ja siellä oli ihan hullut jonot, kikkailtiin(löydettiin tosi lyhyt jono, kyl ihmiset on hassuja...) kuitenkin 20 minuutissa itsemme sisälle. Missattiin joku kaks cob biisii..Ja kyl vitutti ku keikka oli ohi ennen ku oli ees alkanu! Ja porukkaa oli aika vähän sisällä ku Bodom oli alottanu? Eli puol tuntii vissiin veti jos alottivat 19 soittaan... Jäin kaipaan enemmän. Eturivin oli tietenkin vallannu Slipknot-fanit ja siinä oli aika laimee meno, mut oli siellä true-fanejakin :)
 
en kyl muista menneeks tää kappalelista oikee, mut muistaakseni se oli tällane ja tässä järjestyksessä:

1.hellhounds on my trail
2.in your face
3.hate me!
4.angels don't kill
5.blooddrunk
6.hate crew deathroll
7.downfall
 
Miekin olin siellä :) Ja vielä sen lisäksi, että Bodomien keikka oli sabotoitu, niin oli kyllä myös tylsä yleisö! Mie siellä meidän katsomossa olin ainut joka seisoi ja olin ihan fiiliksissä, kun kaikki muut vaan istu ja hädintuskin edes taputtivat pojille biisien välissä!! :< Tuli vähän ikävä olo poikenkin puolesta, kun hyö pitkästä aikaa tulivat suomeen, ja vastaanotto oli niin laimeaa...
Soittivat tosiaan ihan liian vähän aikaa, ei siinä edes ehtinyt kurkku kunnolla kipeytyä!
Ja sitten harmitti kyllä erittäin pahasti, ettei hyö soittanu Sixpounderia tai Silent Night, Bodom Nightiä... Ne olis vaan ollu niin parasta...

Mie kanssa menin sinne lähinnä Bodomin takia, ni oli kyllä aika ikävää maksaa lipuista lähemmäs 50 euroa, ja sitten niin vähän aikaa soittivat ja meno oli kylmää...
 
mistäs te tiiätte että sitä ihan tahallaan sabotoitiin?:err:

mut kyllähän he ainakin yrittibät parhaansa(onneks):headbang:
 
Ai ei päätä? Olet aika vitun väärässä. Jos nyt poissuljetaan ensin uuden levyn kiertuesopimukset sun muut jo tehdyt sopimukset niin bändi ei tietääkseni ole sidottu yhtään mihinkään.

"Me tullaan 6.6 klo 6 soittaa hartwallille" - ei välttämättä järjesty, mutta kuka tahansa tapahtuman järjestäjä tajuaa että tällaiselle konsertille olisi kysyntää, se on siis ainoastaan pojista kiinni että millon haluavat tällaisen keikan soittaa...Jos alkavat/ ovat alkaneet jo väsäämään uutta levyä niin aika varmasti saadaan venailla tätä keikkaa hamaan tulevaisuuteen saakka.
 
Hohoijaa...jaksan epäillä että bodomit hartwall areena täyteen myisi. Jos tässä jotain toivoa saisi niin k-18 klubikeikkoja joissa vanhaa matskua soitettaisiin läpi niin pääsis vähän vanhoihin tunnelmiin.
 
K-18 klubikeikka vanhoilla ralleilla olisi kyllä ehkä parasta mitä voisi tapahtua. Mutta ei todennäköisesti kyllä tule tapahtumaan sillä Bodomilla on niin paljon faneja, että monet jäisivät ilman lippua vaikka kyseessä olisikin K-18 tapahtuma. Näin kuulin jossain. Ja olen myös varma, että Helsingin keikka ei varmasti ollut tahallaan sabotoitu, eivät ensimmäisenä soittavat lämppärit yleensäkään saa kovin säädettyjä valoja/soundeja. Ja jos keikkaa oli sabotoitu niin enpä todellakaan usko että se slipknotin jäsenten idea oli. Melko uudessa soundissa tai infernossa taisi olla juttua Corey Tailor hehkutti että yhteiset keikat Bodomin kanssa ovat todella hieno ja odotettu juttu. Ja vielä heille/hänelle jotka luulevat että bändi saa itse päättää minne he menevät keikalle, niin eivät saa. Sehän on niin monessa haastattelussa ja muualla todettu asia, että "Monet fanit eivät vain ymmärrä, että turha meitä on minnekään keikalle pyytää. Emme me sitä päätä vaan keikka agentit yms." Ja sehän taitaa lukea tämän foorumin säännöissäkin.