Eli suosikki muusikko Bodom jäsenistä!?

Baras Bodom jäsen?

• Alexander "Ale" Kuoppala

Votes: 7 15.2%
  • Henkka T. "Blacksmith" Seppälä

Votes: 6 13.0%
  • Alexi "Wildchild" Laiho

Votes: 23 50.0%
  • Janne "Pimeys, Warman" Wirman

Votes: 8 17.4%
  • Jaska Raatikainen

Votes: 6 13.0%

• Total voters
    46
menin virran mukana ja äänestin Alluu..ku oon itte kitaristi!mut jos ei Allu ni sit oisin äänestäny Raatikaista..liian aliarvostettu rumpali ja seppäläst ei ikinä kuulla mitää

Siis kyseessähän oli muusikko, joten ääni meni Jannelle. Mutta jos ois vaa ollu yksinkertasesti "kuka on paras" niin oisin varmaa äänestäny Alee.

Tää tuntuu ihan teini-threadilta :D

Jannellehan tuo ääni meni. :)

Näistä kaikista polleista tulee jotenkin mieleen edesmennyt Artic... Ei siis sinänsä että näissä olisi mitään pahaa, ihan hyvä juttu...:) Mutta tulee vaan mieleen, en tiedä miksi...

Nyt heitit pahan Repi...jokaisessa on jotaa hyvää...

Alexi= the best guitarplayer & peace(lue: biisi:p) maker ever!!

Janne= symppistyyppi & vitun hieno muusikko

Ale= monien keskuudessa suht aliarvostettu bändissä mutta vitun hyvä muusikko ja rento äijä

Jaska= (ja taas) vitun hyvä rumpali ja "wadu u want? bii mai gest..."

Henkka= tälle tyypille ääni pitää antaa kun ei kukaan muu kumminkaan anna!! ja pisteet sukunimestä (arvatkaa onko mulla sama ja arvatkaa onko mun pikkuveli ja Henkka kaimoja:headbang: :wave: ) joten Blacksmith gets my vote...

"tätä on pyydetty" .. pari threadii sähän siellä vinguit ja kyselit että mistä nyt pitäis tehdä.. ja sitäpaitsi kaikkihan nyt Pollin pystyy tekemään..
njoo, älä ota ittees.

GYl Ze o VilliLapsi jolle meni ääni, Q se o nii h1llitö Sk3bah3ilutt4j4...

no joo, nii vinguin ja sinne pistettii reply täst pollist..joo kaikkihan pystyy tekee pollin se on kyl totta mut moni ei viitti vaivautuu joten mä teen näit muitten puolest:devil:

Originally posted by Dethroned
anarkisti:

sitä ei tarvi tehdä, minä tiedän.....

...koska minä olen tämän laudan mukavin :D
No jos sit tehtäis tämmönen, et 'kuka on laudan idiootein?' Sillon mä saisin varmaan kaikki äänet! :D