Funeris Nocturnum

CadalMord

guerrilla
Nov 26, 2001
1,746
19
38
Finland
Kuuntelin tossa aamulla Funeris Nocturnumin albumia "From The Aspect Of The Darkly Illuminated" ja tulin sitte ajatelleeks, että mitenkäs on, onko tämä uus rumpali TMON läheskään yhtä hyvä kuin tolla albumilla esiintyvä Draco?

Hmm.. Funerin RECTUMnum.. ON PASKA!!! Aivan vitun syvältä!! niin perkeleen truu iivil meininki että ei vois kiinnostaa paskaakaan koko bändi.. ei oikeen jaksa sellasta et livenä huudatetaan hail satania.. ja ne vitun homot raiskas The Crownin Total Satanin Nivalan keikalla.. kyllähän se rumpali on melko kova.. siis tuo uuskin. se on kuulemma jostakin Grind Death bändistä tullut et nopeutta kyl piisaa..

Mut mua alkoi epäilyttään et levyillä ois kone rummut. kun livenä niillä on selvästi siksi niin paskat soundit ettei tarttis soittaa niin tarkasti. Nivalassa ei saanut mitään selvää rummuista eikä oikeastaan muustakaan, ja sillä saa hyvin peitettyä kämmit..

Hmm. Joo.

Olisin kyllä itsekin käynyt NIvalan keikalla, mutta perkele mun runkkarikaverin lupaama kyyti ei sitte pitäny, ku "sen isä ei antanu autoo". Kyllä vitutti. Ei niinkään se Funeris, mutta kun samalla keikalla oli ImpNaz, niin se jo pisti vihaksi, kun kaks viikkoo aiemmin lupas jo kyydin, mutta about 3 tuntia ennen lähtöö soittaa että ei saakkaan autoa. PRKL!:mad: :mad:

Niin ja tosiaan oon sen niitten laulajan tavannu, vaikutti ihan mukavalta hemmolta.. Mutta live meininki oli pikkasen mitä oli..
Mutta olisitte nähneet Alghazanthin.. Siihen bändiin petyin livenä niin pahasti ettei mitään rajaa.. kaikilla oli valkoset "veriset" paidat päällä ja lavalta huudettiin "vitun huorat!!" ym. :lol: :lol:
Nauroin kyllä aivan päin naama niille...

Meikä diggailee Funerista ihan kybällä \o/
Jos tuo From The Aspect... on kovaa rummutusta, niin hommaapa poikien debyytti "Pure Satanic Blasphemy", siinä vasta tiukkaa mättöä on.
Minusta ainakin tuntuu, että tämä uusi rumpali soittaa livenä paremmin kuin Draco.

joskus menin funeris nocturnumin keikalle..no taitava kun olen, niin näin 4 muuta bändiä, mutta itse pääesiintyjä jäi näkemättä ;) eli funeris..mutta ihan ok musiikkia on

Originally posted by Zyklon
ne kans soitti aivan liian isolla kun meinäs pää haljeta..

Kato sitä varten on keksitty korvatulpat. Mä en lähde mihkää keikalle ilman korvatulppia.

Ei vittu.. mä en tykkää pitää keikalla korvatulppia.. mä en älyä et mitä järkeä on soittaa niin isolla et yleisöllä pitäs olla tulpat? niin no... funeris rectumnumilla sen ymmärtää kun ne peittää sillä ja paskoilla soundeilla omat virheensä..

En mä kyllä niitä tulppia aina käytä, mutta kuten sanoin, en lähde mihinkää keikalle ilman. Onpahan sitten varalta mukana jos kerran bändillä on pakonomainen tarve pistää desibelitasot uuteen uskoon.

Juu... samana iltana Nivalassa soitti ImpNaz ja ne soitti just sopivalla äänenvoimakkuudella.. ja se sentään on hyvä bändi! Kai ne vois itekki ottaa varalta ne tulpat mukaan. en mä sitä funerisia kattonu kokonaan.. lähdin syömään ku vitutti kun se oli niin paska..

Aika lapsellisia ne jätkät vissiin on... Siis muistan tuossa vuosi-kaksi-kolme takaperin kun olin siellä Soinen vanhalla foorumilla niin siellä FN jätkät tuli haukkumaan Sami T. homoksi kun se ei ottanut FN:ää talliinsa... Ei vittu...

noh, noh saattahan se hail satankin puoliks pikkasen söu-meininkiä...ihan hyvä pändi se on, antaa jannujen olla vähän lapsellisia jos niin haluaa...eiks jeh bodom banaanit? :rolleyes:

Vaikka niin... Ja siis onhan niillä muutama hyvä biisi joita olen kuullut... Siis en musiikkiin nyt osaa sanoa sitä, ewttä onko se paska vai hyvä, mutta ainakin sillon jätkät vaikutti vähän niin-ja-näin...

Niin no.. kyllä täytyy myöntää että joskus tuntuu et haluaa kuunnella tollasta tajutonta tappomättöä niinku noi jotku biisit on mutta aivovammainen apinakin tekee parempia sanoja kun funerisin tyypit..

Ainakin Nivalassa se oli iso.. ja vaikka Bodom onkin vähän ylikäyttänyt tota Reaper teemaa niin aina ennemmin jotain tollasta hassua kuin sitä hailsatanroskaa.. ja esim. Downfallissa on hienot sanat..