Gallup tupakoitsijoille

Eli, mitä merkkiä yleensä poltatte?

• Marlboro

Votes: 2 20.0%
  • L&M

Votes: 4 40.0%
  • Smart

Votes: 0 0.0%
  • North State

• West

• Pall Mall

• Lucky Strike

Votes: 4 40.0%
  • Camel

• Colt

• Joku muu

• Total voters
    10
  • Poll closed .
En polta kuin kännipäissäni, mutta silloin ostan jotain punaista, ei sillä merkillä niin väliä. L&M:ää, Marlboroa tai Smartia ne tuppaavat baarista/kioskeilta antamaan.

Edit: Niin, siis äänestin LM:ää, kun se kai se yleisin minun suussa on.

Mä lopetin tupakoinnin vuosi ja 3 kuukautta sitte. Vastasin tohon että L&M, vaikka "alkuaikoina" tulikin poltettua tota Mallua aika reippaasti. Viimeiset savukkeeni olivat abi-risteilyltä ostettua Lucky Strikeä, Aleksin kunniaksi säästin vielä yhden täyden askin, joka on nyt mun kirjahyllyssä avaamattomana. Meikä on truu buudum fanaatikko! :lol: :lol:

Mäkin poltin joskus säännöllisesti pari vuotta... Se oli sillon kovaa ;) heh....

Vedin LM:ää ja Mallua koska äite vetää sitä, ja sitä kautta sai röökiä. Siis sen askista.... :D hah... tähän tuskin tarvii syvällisempää kertomusta....

Toi on vissiin monella yleistä et aloitetaan sillä merkillä mitä vanhemmat polttaa.. ainakin mun pari kaveria alko just vetään jotain mallua siks ku vanhemmat poltti sitä ja niiltä sai pöllittyä niitä.. mut sit kun ne tartti lisää ne saattoivat vaihtaa halvempaan merkkiin.. :lol:

Originally posted by Zyklon
Toi on vissiin monella yleistä et aloitetaan sillä merkillä mitä vanhemmat polttaa..

Mutta eipä mulla. Mun porukat nimittäin polttaa harmaata Belmontia ja se on aivan vitun pahaa ja laimeeta paskaa. Ei sillä että mulla tekis nyt tupakkia mieli..