Gastkramad????????

Galdersång

New Metal Member
Dec 1, 2003
26
0
1
39
www.tam.info.se
Hey Mr.V (eller nån annan)..
från vilken konsert(vart, när) kommer låten Gastkramad man kan dra ner på trollskog.cjb.net?? Nån som vet vart man kan få tag i den live konserten? köpa eller dra ner?? :confused: eller nån annan Otyg konsert..
 
Konserten gjordes '99 i holland i en stad som heter Asten-Heudsen om jag inte missminner mig helt. Hela giget var ca 1 timme och 20 minuter långt, men eftersom ljudteknikern rattade hejvilt under spelningens gång så är det rätt kass kvalla på många av låtarna.
 
Marklund said:
Konserten gjordes '99 i holland i en stad som heter Asten-Heudsen om jag inte missminner mig helt. Hela giget var ca 1 timme och 20 minuter långt, men eftersom ljudteknikern rattade hejvilt under spelningens gång så är det rätt kass kvalla på många av låtarna.

Åh faan, joo trist när det blir så!
men vet du vart man kan få tag i resten av giget? kan sälja min själ för o få tag i den :D e det nånting man kanske kan köpa eller så?

tack
:headbang:
 
Marklund said:
Konserten gjordes '99 i holland i en stad som heter Asten-Heudsen om jag inte missminner mig helt. Hela giget var ca 1 timme och 20 minuter långt, men eftersom ljudteknikern rattade hejvilt under spelningens gång så är det rätt kass kvalla på många av låtarna.

skulle man kunna tänka sig ett svar? :oops: sorry om ja tjatar.. men skulle va förbannat kul o ha det där giget :D, om du vet var man kan få tag i det???

hare
 
Marklund said:
så vitt jag vet, så går he int att få tag på..

hmm okej.. men finns det INGET alls dokumenterat med Otyg? video eller audio? som går att få tag i? Hehe ursäkta igen, men det e faktiskt mitt favorit band vi talar om :D
 
Galdersång said:
hmm okej.. men finns det INGET alls dokumenterat med Otyg? video eller audio? som går att få tag i? Hehe ursäkta igen, men det e faktiskt mitt favorit band vi talar om :D
Nope..inte vad jag vet allafall!!

mr V
 
Galdersång said:
Jasså, nehepp.. d va ju väldigt trist... hmm kan ja åtminstonde få köpa det för inspelade materialet till Djävulen? :D hehe.. aja, tack ändå!
Som jag har sagt många ggr nu på forumet..det fanns aldrig något inspelat matrial till Djävulen..vi gjorde endast lite trummor , och det endast till en skitig för-produktion....så tyvärr, det finns inget mer..

mr V
 
Vintersorg said:
Som jag har sagt många ggr nu på forumet..det fanns aldrig något inspelat matrial till Djävulen..vi gjorde endast lite trummor , och det endast till en skitig för-produktion....så tyvärr, det finns inget mer..

mr V

.... *suck* ok... jaja.. hoppas verkligen att Djävulen blir av innan ja dör iaf.. men men, d e ju upp till er.. :erk:

lycka till med Vintersorg!
 
Vintersorg said:
Som jag har sagt många ggr nu på forumet..det fanns aldrig något inspelat matrial till Djävulen..vi gjorde endast lite trummor , och det endast till en skitig för-produktion....så tyvärr, det finns inget mer..

mr V

tycker du borde lägga upp svar på frågor som denna i en sticky-tråd i forumet så ni/du slipper svara på dom X antal ggr
 
...that or/and maybe a FAQ section on the website (if it's not too late to put it into the new design - which I think is in the making to coincide the new album?).
But even if you have a section like that.....there will always be people who won't bother to look or search for the info they want (see the other otyg thread that just came up).
 
spaffe said:
tycker du borde lägga upp svar på frågor som denna i en sticky-tråd i forumet så ni/du slipper svara på dom X antal ggr[/Q]

Men varje gång det kommer upp en Otyg fråga, så verkar folk bli lacka... vägra inse att det faktiskt finns folk som gillar det! och vill ha svar på frågor...
 
Galdersång said:
spaffe said:
tycker du borde lägga upp svar på frågor som denna i en sticky-tråd i forumet så ni/du slipper svara på dom X antal ggr[/Q]

Men varje gång det kommer upp en Otyg fråga, så verkar folk bli lacka... vägra inse att det faktiskt finns folk som gillar det! och vill ha svar på frågor...

nu tror jag att du missförstod mig lite. vad jag menade var att man kunde lägga upp en otyg-FAQ (frequently asked questions) i en sticky-tråd (en tråd som alltid ligger överst i listan i forumet) där svaren finns på de vanligaste frågorna om otyg; var som hände med djävulen, om demosen (demona?) kommer att släppas igen, live-spelningar/bootlegs etc. andledningen till att folk som har suttit i det här forumet en längre tid blir lite trötta när det kommer upp otyg-frågor beror på att samma frågor har frågats och besvarats ett otal gånger. och visst, man kan väl inte vänta sig att folk som inte har suttit här så länge kan känna till sökfunktionen, så det var därför jag tycker att en faq borde vara på sin plats.
förövrigt är otyg ett av mina favoritband.
 
spaffe said:
nu tror jag att du missförstod mig lite. vad jag menade var att man kunde lägga upp en otyg-FAQ (frequently asked questions) i en sticky-tråd (en tråd som alltid ligger överst i listan i forumet) där svaren finns på de vanligaste frågorna om otyg; var som hände med djävulen, om demosen (demona?) kommer att släppas igen, live-spelningar/bootlegs etc. andledningen till att folk som har suttit i det här forumet en längre tid blir lite trötta när det kommer upp otyg-frågor beror på att samma frågor har frågats och besvarats ett otal gånger. och visst, man kan väl inte vänta sig att folk som inte har suttit här så länge kan känna till sökfunktionen, så det var därför jag tycker att en faq borde vara på sin plats.
förövrigt är otyg ett av mina favoritband.

ok, ber om ursäkt.. jo absolut, men ibland känns det lite som att tala om Otyg här är som att tala om förintelsen i Tyskland ;) .. men ja håller med om att en FAQ kunde vara på sin plats.... :D