Hevimpi ulkonäkö

b

mustat vaatteet ........

pitkillä hiuksilla ja mustilla vaatteilla pääsee jo aika pitkälle, mut pitää tietysti kattoo minkälaiset vaatteet ne on... muutei kauheen erikoisii tarvii olla... musta nahkatakki, mustat farkut/nahkahousut, musta paita

edit: mun kaveri joka käyttää joitain tavallisia värikkäitä paitoja ja sil on vaaleet pitkät hiukset, näyttää jo noil eväil kunnon metallistilta... se näyttää slayer/cannibal corpse fanilt (mut nii se onki)

nyt tämmönen välikysymys:
soittaaks kumpikaan teistä mitään?
kitaraa tai jotai. Mä aion alottaa rumpujen soiton
ja aattelin että on varmasti pidemmän päälle
soittaa yksin...

Originally posted by Epä-Enkeli
mitä pitäis tehdä että vois näyttää tosi pahalta
saatanan palvoja hevarilta (vaikka ei saatanan palvoja
oliskaan)

varmasti on jotain tehtävissa.
kertokaa mielipiteitä.
no se on kuule ihan maalaisjärjellä ajateltavissa että miten voit näyttää saatananpalvoja hevarilta...verkkarit ja valkoset lenkkarit ei ainakaan auta asiaa...

esim. Mustat vaatteet, mustat hiukset, mustat vaatteet,hienot soittovälineet, mustat kengät.... tilaa New Rocksin bootsit ;) ööö...mitäs vielä... raa'at piilarit kuten mulla!

noenminäossoosannoo:p

Jaa miten näyttää rajulta?

Ne mustat vaatteet ainakin, ja sit vois parit lävärit ja harakanpesä päässä olla hyvä keino. Mutta eipä se hevimpi ulkonäkökään välttämättä auta, jos ei ihminen sisältäkin päin tunne olevansa hevi-ihminen.

Jaa soitetaanko mitään? Mä "soitan" kitaraa. Mutta ei siitä taida yhtään mitään tulla, ainakaan pariin vuoteen. :D

Örh... teiltä on unohtunu 2 tärkeetä asiaa.

1. Ruma naama
2. Iso maha

Multa puuttuu enää pitkä tukka ja iso maha :lol: ... sit oon täydellinen hevari. Nii ja musta tukka muuten tekee ulkonäön viel hevimmäks.

ihan rauhassa vaan rappion lapsi.
Mä tein tän threadin sen takia että jos teillä
ois jotain pieniä vinkkejä.

Mä en oo mikää hoppari joka nyt yhtäkkiä haluu
muuttua hevariksi...

Sinä kans Zyklon jotkut on osaanu ottaa tän jutun
ihan asiallisesti

edit: tai periatteessa mä tein tän sen takia että
mua alkaa vituttaa ku mulle huudellaan joka päivä
että ''vitun rocka billy mee vittuun''

Originally posted by Epä-Enkeli

edit: tai periatteessa mä tein tän sen takia että
mua alkaa vituttaa ku mulle huudellaan joka päivä
että ''vitun rocka billy mee vittuun''

Tuollaisille kannattaa nauraa päin naamaa tai edes virnistää :D
Meikäläistä on sanottu vain rokkariksi, joten kyllä tuli hieman virnuiltua siinä mustat vaatteet päällä ;) Tosin en kyllä omista pitkää lettiäkään... ***kele, kato tuolta Cob forum member gallerystä pärstä ja sano näytänkö hevarilta vai täysjuntilta!

Originally posted by Dethroned

Meikäläistä on sanottu vain rokkariksi, joten kyllä tuli hieman virnuiltua siinä mustat vaatteet päällä ;)
Mulla on vähän sillä lailla että jos joku sanoo rokkariksi niin se on suotavampaa kuin että sanotaan hevariksi. En missään nimessä tahdo profiloitua perinteiseksi "mustatfarkut-bändipaita-pitkärasvisletti"-hevariksi. Hevari-sanakin kuulostaa melekin yhtä tyhmältä kuin hoppari.