Hevisaurus

Necroraven

Member
Nov 21, 2007
2,193
1
36
http://www.myspace.com/hevisaurus

Mitäs pidätte? Ehkä kovimpia orkestereita koskaan. Suomi todella on hevin luvattu maa. Myöskään bändin jäsenten nimet eivät jätä mitään arvailujen varaan:

Laulu - Herra Hevisaurus

Koskettimet - Milli Pilli

Rummut - Komppi Momppi

Kitara - Riffi Raffi

Basso - Muffi Puffi

Kvlt.
 
Tämähän oli vitsi? Olihan?!?

Ai niin, en pidä bändistä.

Viittasin (ainakin yritin) sarkastisesti tähän Suomessa tällä hetkellä olevaan "heviä koko kansalle" ilmiöön.

On se ihme kun tuota heviä täytyy nykyään tyrkyttää jo vanhainkoteihin ja lastentarhoihinkin.

Mutta mikäs siinä, kai joku tuolla hyvät rahat repäisee pikkulasten vanhemmilta.
 
Okei. Luulin jo, että kuulut siihen joukkoon joka luulee, että Suomi on jokin "hevin luvattu maa".

Nimimerkki: "En voinut välttyä myötähäpeän tunteelta katsoessani Promised Land of Heavy Metal-dokkaria."

Mutta joo, oikeassa olet tuon hevi-ilmiön kanssa.
 
Meinasihan se itku päästä kun joskus tässä päivänä muutamana näin mainoksen tästä. No mutta, mitäpä tästä valittamaan, eihän minulla tarvitse kuunnella saatika koskea koko paskaan pitkällä tikullakaan.
 
Niin läppä taas tämäkin. Parissa kuukaudessa kukaan ei enää muista koko Hevisaurus- "bändistä" mitään ja levyt jäävät homehtumaan levyhyllyille...
 
Mutta levystähän on jo yli kaksi kuukautta, ja Hevisaurus sen kun porskuttaa tämän hevibuumin aallonharjalla!
 
Olen täysin sitä mieltä että on erittäin naurettavaa että Lordin euroviisujen voiton jälkeen Matti Vanhanen ja Tarja Halonen keimailivat Lordin kanssa ja sanoivat aina tykänneensä hevistä, ja myöskin tämä että kaiken maailman "rankkoja" lapsibändejä tuli kuin sieniä sateella Lordin perässä, on erittäin koomista.
 
BÄNDIMME KORVAAMATON! JURAHEVIN KUNINKAAT!

RÄYH!


hevisaurus_iso.jpg
 
Lokakuussa oli muuten Hevisauruksen keikka omalla kotipaikkakunnalla. Olen ikuisesti katkera kaverilleni joka ei minua asiasta muistuttanut vaikka lupasi ;_;
 
Lokakuussa oli muuten Hevisauruksen keikka omalla kotipaikkakunnalla. Olen ikuisesti katkera kaverilleni joka ei minua asiasta muistuttanut vaikka lupasi ;_;

Turussa oli jonkin aikaa sitten Hevisauruksen keikka paikassa, jonka normaali-ikäraja on 25, ja keski-ikä noin 60. Hmm.

Lisäksi tuli mieleen, että kun ensikerran näin bändin jäsenten nimet niin luin, että koskettimissa oli Milli-pili.

Oletteko muuten tsiiganneet Hevisauruksen uuden levyn? Sellaisia biisejä kuin "Hevipitsaa" tai "Mummon Mopo". RÄYH!
 
Lokakuussa oli muuten Hevisauruksen keikka omalla kotipaikkakunnalla. Olen ikuisesti katkera kaverilleni joka ei minua asiasta muistuttanut vaikka lupasi ;_;

Kajaanissakin oli joskus kuukausi sitten Hevisauruksen keikka. Ois tehny ihan läpällä mieli mennä sinne karjumaan ja nyrkkiä heiluttamaan. Vaan sitten aattelin, että miut varmaan heitettäis ulos, niin se jäi siihen. Olis melko noloa joutua ulos heitetyksi Hevisauruksen keikalta..
 
Kajaanissakin oli joskus kuukausi sitten Hevisauruksen keikka. Ois tehny ihan läpällä mieli mennä sinne karjumaan ja nyrkkiä heiluttamaan. Vaan sitten aattelin, että miut varmaan heitettäis ulos, niin se jäi siihen. Olis melko noloa joutua ulos heitetyksi Hevisauruksen keikalta..

Rajuilla hevikeikoilla on rajut järjestysmiehet hei.

Mistä muuten johtuu, että kaikissa mahdollisissa "heviä koko kansalle/koko perheelle/lapsille/" tai muissa "hevi salonkikelpoiseksi" jutuissa ovat mukana Thunderstonen jätkät, sekä herrat Kakko ja Hietala?