Iced Earth

Graveheart

Cthulhu fhtagn
Nov 28, 2001
521
1
18
Ajattelin vaan huvikseen kysyä, onko kukaan täältä
minun lisäkseni lähdössä katsomaan Iced earthia Nosturiin 19.2.?

Tulee varmaan olemaan yksi parhaista keikoista jonka olen nähnyt.Keikka tulee kestämään noin 150 minuuttia.:headbang:

Vittu. Kyllä meinasin tulla kun olen jo hyvän aikaa omistanut lipunkin. Se aika onkin ollut varsin tuskallista aikaa mutta onneksi on kaiken maailman Bodomin keikkoja ja Sinergyä välipalana...

Itse olen asennoitunut kokemaan yhden parhaista keikoista ikinä. Vaikka loistavan Burnt Offerings-levyn materiaali onkin edellisten keikkojen settilistojen perusteella liian huonosti edustettuna.

Originally posted by ThePKH
Itse olen asennoitunut kokemaan yhden parhaista keikoista ikinä. Vaikka loistavan Burnt Offerings-levyn materiaali onkin edellisten keikkojen settilistojen perusteella liian huonosti edustettuna.

No, kunhan ne vetäsee Burnt offeringsin ja Dante´s infernon niin minä olen ainakin tyytyväinen. Niistähän tulee yhteensä jo yli 20 minuuttia.

Siellä luultavasti soitetaan myös Travel in stygian ym. helmiä
Olis myös hauska kuulla esim. Wolf, Damien ja Ghost of freedom.

Originally posted by Graveheart

No, kunhan ne vetäsee Burnt offeringsin ja Dante´s infernon niin minä olen ainakin tyytyväinen. Niistähän tulee yhteensä jo yli 20 minuuttia.
Tähän mennessä ovat soittaneet kyseiseltä albumilta ainoastaan Brainwashed-biisiä. Aika hullua, ehkä paras Iced Earthin studiolevyistä, ja soittavat siltä vain yhden biisin. :p

Yleisö oli heti alusta lähtien mukana. Bändi näytti aika yllättyneeltä kun yleisö taputti ja mölysi aivan helvetisti biisien jälkeen. Minulle oli muuten aika iso yllätys, että siellä oli pari semmosta ihan tavallisen näköistä teinityttöäkin.
Biisilista(Järjestys oli erilainen):
Iced earth
Angels Holocaust
Stormrider
Path i choose
Pure evil
Brainwashed
Curse the sky(Mukava yllätys, ainakin minulle)
Travel in stygian
I died for you
The hunter
Vengeance is mine
Scarred
Slave to the dark
A question of heaven
Burning times
Watching over me
Stand alone
1776
Prophecy
Birth of the wicked
The coming curse
Wolf
Damien
Jack
Jekyll and Hyde
Transylvania
Frankenstein
Dracula
My own savior

Tuli ostettua myös Damien-paita ja samalla paitamyyjä pyysi minua kertomaan miten "Thank you"
sanotaan suomeksi.:D