Inearthed!

Siis Implosion Of Heaven on yhden Inearthedin demon nimi, mulla oli just se kaverilta lainassa. Ihan hyvä, sis. muistaakseni 3 biisiä ja yhden tssshhh aaah-läpän(?!?!?!?) tai jonku vastaavan.

vain harvat ja valitut ovat kuulleet! :lol:
niin siis emmä siitä sen enempää osaa sanoa kun, että muutamat kerrat olen sen kuunnellut. Kansi oli taas näitä sekavia mustavalkoisia jotain...oiskohan siinä ollut jonku jeesustelijan pää jonkun kädessä tms. en ole todellakaan tuosta varma, koska siitä on vähän aikaa, kun olen viimeksi sen kuvan nähnyt. Voisin lainata taas sen ja ilmoitella enemmän, lue biisien nimet tänne laudalle.

Ihan uus juttu mullekkin... Kun Laiho oli pari vuotta sitten metalliliitossa haastattelussa ja siltä kysyttiin demojen menekistä, niin se kyllä puhu vaan ekasesta(Ubiquitos absense of remission) ja toisesta (Shining) demosta...oisko toi sitten joku vielä aikasempi julkasu, jota ne ei oo pistäny levitykseen...

Vai pääsi basistikemistimme pätemään jälleen :)

Vinkki: Väännä siitä kovolle wavvi, puhdista
jollain LP putsaus softalla ja polta CDlle,
ei tarvitse vittuuntua venyneistä dubeista.
Tuota k.o. "julkasua" et muuten kovin monesta
paikasta enää saa.

Tässähän tämä demo vieressä on: Inearthed: Implosion Of Heaven

Biisit:

Side A:
1.Chaos
2.Shards Of Truth

Side B:
1.Implosion Of Heaven
2.Tss, aah !!!

Recorded at Munkkiniemen demostudio with a 24 track recorder, 20th & 21st of August (vuodesta ei sanota mitään!!?)

Guitars & Vocals: Aleksi Laiho

Bass: Samuli Miettinen

Drums: Jaska Raatikainen

Music: A. Laiho
Lyrics:S. Miettinen

Kyllähän tässä osoitteetkin on, mutta niitä en laita tänne sattuneesta syystä.

Niin, että tällästä... saa nähdä kopsaanko kellekään, kun on näin rare.

Loistavat vokalisoinnit muuten tässä: kunnon alakurkkua

Voisko joku pistää jonnekkin nettiin sen radiomafiassa olleen haastattelun jossa laiho kertoo niistä demoista ja/tai muita vanhoja bodomin radio haastatteluja!