Ja Alexin Kepit pällitty nosturissa!

Jep..aika dorkaa toimintaa... nauratti kyllä, että onko ne kirjottanu ton ihan humalassa :p otsikkokin: "Alexin kitarat prllitty Nosturista!!!!!!" Noh, toivottavasti alexi saa kitaransa takasin.

Joku saatanan kyrpä kuitenki ottaa siitä ne osat ja tunkee johonki halpis rr3 tai johonki performerii.. ja sitte on super skitta perkele.. Ei vittu kyl muaki vituttais ja menisi leipoo kaverin naamaa jos tommonen selviäis.. Joku kunnon homo perkelesaatana. no kuiteski :)

Ei saatana... Voi harmi :D

hähä.. Ei pidä olla vahingonilonen... Tuleekoha siitä poliisi tv:seen? :D :lol:

"saatananpalvojalta varastettiin kitarat rituaalien jälkeen"... no joo.. huono herja .. heheee..... Mutta jos YLE:n meininkii luottaa se juttu ois jotai tota luokkaa...

Yks hyvä konsti ois että laittaa pörssiin että "ostetaan rr3" ja joku vois tarjota noita...
Meinaa siis jos joku myy varastettua tavaraa niin ne yleensä vastaa noihin ilmotuksii, sitä kautta mäkin oon ostanu :D

Vittu mun piti laittaa tää threadi tänne, mutta joku muu ehti ennen... :D Jos Allu ei koskaan enää nää rakkaita kitaroitaan, niin se on harmi se. :) Mä muuten sain Nosturin valokuvat eilen, vähä hyvin onnistu, mä oon vähä hyvä valokuvaaja, vaikka ite sanonki... :D

Joo, mä laitan varmaan koulusta käsin ens viikolla... Hitto kun siä ei oo disasta jotain idiootti kuvaa, eikö kyllä kestäkään muustakaan, ois voinu kiusata jotakin... :D

Suski.. Yks pikku pyyntö... Tää topikki ei sovi paskanjauhantaan...
Vähän liian vakava aihe siihen.. Jos lopetetaan tähän.. Vaikka mä tän taas alotinkin... *anteeks*..:cry: