Kepittäjä-Gallup

Väinämöinen

Guardian of Fate
Jan 5, 2004
19
0
1
Lappeenranta, Finland
Kuka olisi teidän mielestä paras hemmo korvaamaan Kuoppalan paikka, jos Latvala ei jää?
---------------------------------------------------------------------
(ja jos joku tietää mitään siitä että onko Laiho/muut cobin jäsenet käyny armeijaa nii ilmottakaa..)(niiku ketää muka oikeesti kiinnostaiskaan..)
 
no tuota noin tekniikan puolestahan Suomesta löytyisi pilvin pimein noita korvaajia mutta en sitten asenne on taas eri juttu.. Ensiferumin ex-jari voisi olla mies paikallaan :D nimittäin osaa laulaakkin hyvin!
 
Kyllähä jari olis asiallenen mies, just ittekki ajattelin samaa ja toine joka ois kova nii petosalmen jarkko, ois kunnon komppaaja. tiätääkö muutes kukaa miksi jari lähti kävelemään aikamme nerokkaimmasta bändistä?
 
Väinämöinen said:
Kyllähä jari olis asiallenen mies, just ittekki ajattelin samaa ja toine joka ois kova nii petosalmen jarkko, ois kunnon komppaaja. tiätääkö muutes kukaa miksi jari lähti kävelemään aikamme nerokkaimmasta bändistä?
soolobändissä takia.. nimittäin Jarin soolobändillä olisi ollu nauhoitukset kun Ensiferumilla ja Trolleilla olisi alkanut euroopankiertue ja enskat/spine ei halunut jättää tätä euroopankiertuetta väliin koska se on kuitenki niin hyvää promoamista ja Jari ei halunnut jättää noita nauhoituksia kesken.. minun mielestä vähän turha eroaminen.
 
Kyl mun mielestä Dave Mustaine olis aika kova vaihtoehto, nyt kun sillä on käsiki kunnossa. :loco:
Mut mä en tiedä kelpaisko sille sama soolomäärä kun Kuoppalalla.

Mä en usko et Laiho, Raatikainen ja Blacksmith on inttiä käyny, ei ne olis kerenny, ilman et niillä olis jollain levyllä hiukset puuttunu. Mun käsittääkseni ne oli aika nuoria Something wildin aikoihin, et ei olis (hiustenkaan perusteella) vielä kerenny inttiä käydä. Warmanin kohalla tota hiuksi logiikkaa ei voi oikein soveltaa.
 
mä veikkaisin että Laiholla, Raatikaisella ja Seppälällä on varusmiespalvelus täysin suorittamatta. Raatikainenhan kirjotti ylioppilaaksi sinä vuonna kun oli ne Hyvinkään palottelusurmat, ja ei se kyllä tässä välissä oo mitenkää ehtiny inttiä/sivaria suorittaa. Ja samalla lailla voi järkeillä Laihon ja Seppälän, ei ne oo voinu ehtiä suorittaa varusmiespalvelusta oikein missään välissä, kun niillä kuitenki on ollu melko lailla menekkiä musiikkihommien kanssa.

Näin minä ainakin järkeilin. Eihän siinä kyllä mitään, kyllä sen varusmiespalveluksen suorittamisen voi lykätä melko helpolla tuonne 28:aan ikävuoteen, jos vaan yhtään on jotai ns. "oikeeta tekemistä" siviilielämän puolella.
 
Missä välissä muka? Armeijaan SAA mennä vasta kun on täysi-ikänen, ja Laiho täytti 18 Something Wildin julkaisuvuonna.
 
Extendar, aivan sama tuli tässä mieleen että lykkäystä varmaa on tullu, ainaki se olis järkevin mahollisuus...mutta en muista paljo niille tuli sitte keikkoja siin sw ilmestymisen aikaan, että jos niitä ei tullu nii voihan olla että herrat laiho ja raatikainen sekä warman(?) olisi sitten käyny 6kk jos ei menoa ollu, mikä on epätodenäköistä...
 
ja toisaalta sivarikin toimis, eikös sieltä pääse aina illaksi kotiin? jos laiho on sitten aatellu että iha sama, minäpä hoidan tän ny alta pois, ja käyny sivarin SAMALLA ku soitellu dunno..
 
Mä en jaksa uskoo että kukaa käy pitkäl tukal inttiä. Nii ku oikeesti pitkällä tukalla. Voin uskoo jos jollai o näyttää vähintää valokuva :p

Mihis vuodenaikaa SW muute ilmesty? Ku ei sinne inttiinkä pääse ihan koska vaan.
 
Eka painos SW:stä tuli muistaakseni 1997 syksyllä/loppukesästä. Muistan sen, että kävin kattomassa CoB/Nightwish keikan niihin aikoihin ja seuraavalla viikolla ostin SW:n, joka oli tosiaan ilmestyny jonku verran aiemmin. :p


edit: ai joo, täytyy vielä mainita että tuo kyseinen keikka oli yksi niistä, joilla tämä nykyinen Lordin kosketinsoittaja Erna Siikavirta paikkas Wirmania.