Kitara Malli

The Warrior

New Metal Member
Sep 14, 2002
6
0
1
Visit site
Aattelin kysellä tän Boardin kitaristeilta että onko teille tuttu kitara merkki: Harley Benton ja onko se hyvä kitara merkki ? Omasta mielestäni on olen soitellut sillä vuoden ja efektilaitteena käytän zoom 505 guitar efektilaitetta
 
Originally posted by The Warrior
Aattelin kysellä tän Boardin kitaristeilta että onko teille tuttu kitara merkki: Harley Benton ja onko se hyvä kitara merkki ? Omasta mielestäni on olen soitellut sillä vuoden ja efektilaitteena käytän zoom 505 guitar efektilaitetta
Jos sä olet sillä vuoden soittanut niin kai sä jo itse tiedät onko se hyvä. Helvetisti järkeä tälläsessä.
 
Originally posted by The Warrior
Aattelin kysellä tän Boardin kitaristeilta että onko teille tuttu kitara merkki: Harley Benton ja onko se hyvä kitara merkki ? Omasta mielestäni on olen soitellut sillä vuoden ja efektilaitteena käytän zoom 505 guitar efektilaitetta


En oo koskaan kuullukkaan tommosesta merkistä... mulla on itelläki zoom 505(osina) ;) mutta kyllä siihenki saa ihan hyvänkuuloset efektit jos jaksaa näplätä sormet verillä pari tuntia... ;)
 
Niin tosta Harely Bentonista... mun käsittääkseni se on paska halpamalli...jotain niitä Thomannin keppejä mitä saa pari sadal (€)

Onhan se Zoom ihan jees...itelläni on Zoomin GFX-707 ....mut en suosittele mitään multi efektiä heviukoille....eipä semmosesta oo metalli kitaristille mitään hyötyä (ku siel on mm. Flanger, 60's, Funk, Jazz, Talk, jne. efektejä vaikka kuinka hevletisti)....joku bossin Metalzone/hypermetal (mikä nyt onkaan) tai joku tommonen riittäis mulle ainaki ihan hyvin...