Kiuas tabulatuurikilpailu

Mikko Ilmarinen

Son of Ukko
Sep 12, 2005
135
0
16
Hellsinki/Finland
www.kiuas.net
Yeah, eli tänne kaikki kysymykset koskien tota tabulatuurikilpailua, saatan jopa antaa vinkkejäkin jos kauniisti pyydetään. Winampin pacemaker on aika jees, sillä saa hidastettua musaa, ja varmaan muitaki vastaavia ohjelmia on vaikka kuinka paljon. Eli kysykää rohkeasti, halutaan saada mahdollisimman paljon hienoja (tai vähemmän hienoja) transkriptioita. Ja jos ette ole vakuuttuneita omista transkriptiokyvyistänne, niin kompensoikaa vaikkapa hienoilla piirustuksilla! Mutta lähettäkää sitä matskua! Ja muistakaa: ei oo tyhmiä kysymyksiä, on vaan tyhmiä ihmisiä! Krom auttakoon teitä! :dopey:
 
Tämmönen kysymys, että mihinköhän niitä valmiita tuotoksia sitten lähetellään, sitä kun ei missään lukenut. kiuas@email.com? GP:nä tulee kuhan tässä lähiaikoina jaksan homman saattaa loppuun. :cool:
 
Yose said:
Tämmönen kysymys, että mihinköhän niitä valmiita tuotoksia sitten lähetellään, sitä kun ei missään lukenut. kiuas@email.com? GP:nä tulee kuhan tässä lähiaikoina jaksan homman saattaa loppuun. :cool:

Joo, sinne kiuas@email.comiin vaan, gp on ihan jees, itelläni on ainaki jokin versio siitä...ja pahoittelen että ei mitään postiosoitetta ollut, siispä mulle voi lähettää jos haluaa lähettää käsinkirjoitettua tms. matskua:

Mikko Salovaara
Merimiehenkatu 25 D 49
00150 Helsinki

Ja tietysti voi skannata tuon käsintehdyn raapustuksensa ja lähettää tonne s-postiin. Mutta hienoa että oot päässy vauhtiin! Pistä tulee ja lisääkin saa lähettää! Niin ja huom. kaikki: hyvät transkriptiot saatetaan laittaa kotisivuille ja siispä tekijän nimi saa mainetta ja kunniaa, eli kannattaa nähdä vaivaa! :headbang:
 
Tabikilpailu saatetaan päätökseen tässä lähiaikoina. Voittajat julkaistaan yhdessä uusien kotisivujen kanssa. Toki tabeja saa meille postitella ja pyrimme julkaisemaan kaikki.
 
Mikko Ilmarinen said:
Mikko Salovaara
Merimiehenkatu 25 D 49
00150 Helsinki
Mä tuun teille kylään!:heh: :kickass:

Koskas se uusi saitti ponnahtaa pystyyn? Himoitsen omaa soittamistani haittaavien aukkojen täyttäjiä, eli tabuja.
 
Kulliver said:
Mä tuun teille kylään!:heh: :kickass:

Koskas se uusi saitti ponnahtaa pystyyn? Himoitsen omaa soittamistani haittaavien aukkojen täyttäjiä, eli tabuja.

Not without me you won't.. hah.. :D Salovaaran pojan pitää hommata kohta pari kappaletta henkivartijoita kun fanit ei meinaa pysyä nahkapöksyissään!
 
Lempo & Turja said:
Not without me you won't.. hah.. :D Salovaaran pojan pitää hommata kohta pari kappaletta henkivartijoita kun fanit ei meinaa pysyä nahkapöksyissään!

Hahaa! UKKO on kanssani...ja itse asiassa viive johtuu siitä että tässä odotellaan että Webmaster Tanskanen saa noi uudet sivut pystyyn and running...siellä tulee sit olemaan noita tabeja...:kickass:
Se lupas viimeks saada ne sivut toimintaan EILEN...:rolleyes:
Mutta rock--muusikko kun on...