Kolme parasta demoa/promoa, jotka olet kuullut???

Crimson Twin

Member
Nov 7, 2001
476
1
18
38
Finland
www.sacrifire.net
Elenium: This Side of Paradise (-demo 1998)
Elenium: Promo 99
Elenium: Promo 2000
Elenium: Promo 2001
Elenium: Them Used Gods (-demo 2002)

Promo 99 linkistä pienen surffailun jälkeen pääsee lataamaan koko Promon... Toisinsanoen etsikää itse... :p
Promo 2001 linkistä löytyy koko Promo...
"Them Used Gods" linkistä löytyy biisi "What Dreams May End", joka nauhoitettiin uuden demon sessioissa!!!

Sitten vaan äänestämään TÄNNE, että mikä on paras biisi Promo 2001 ;)
Aika yksitoikkoinen lista, mutta tuopa on minun mielipiteeni... :D

No nää on ainakin kuuneltavia :

Dewian - ...no ei nyt tuu mieleen
Imperanon - Until The End
Bathory - Blood on ice promo cd

No oma demo (dewian - passage trough obscurites) kuulosti
tietysti helvetin hyvältä kun sen juuri oli tehnyt. nytkun on uutta materiaalia kuunnellut, vanha kuulostaa jo ihan paskalta.

Sensijaan yhä hyviltä kuulostavat:
Rotting christ: Ade's winds (promo '92)
Ashes to Ashes : En muista nimeä, joku täyspitkä omakustanne promo, SUOSITTELEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Kaverin bändi Craydawn pistelee oikein kivaa poweria kaikilla demoillaan..
Mitäs muuta.. Ainakin Preprophecyn molemmat demot ovat mainioita(tunnetaan paremmin nimellä cryhavoc nykyään, tosin tyyli on mennyt paskempaan suuntaan)..
Hmm.. bodaajien Bed of Razorsin demoversio "red light in my eyes pt.3" on mielestäni ehkä onnistuneempi kuin lopullinen versio.
Editoin kun tulee lisää mieleen.

Kyllä se mulle passaa, mutta minä en kyllä aloita sitä threadia. Threadin aloittaminen on pelottavaa. Olen tehnyt sen vain kahdesti ja vieläkin olen vähän epävarma kyvyistäni siinä hommassa. Vaikkakin eka kerta oli ihan mukavaa, enkä ollut edes kännissä silloin, niin kuin kaikki muut kuulemma ovat olleet eka kerralla. :D

Originally posted by norther666
Norther-Realised
Children Of Bodom-Dowfall
Children Of Bodom-Hate Me!
Sentenced-No One There
Inearthed-Implosion Of Heaven

mikä vittu muka on Norther - Realised???? ja onko sun mielestä noi bodomin biisit jotaa demoja???:eek: