Kumpi?

Hevimies

Scheissebar
Nov 29, 2001
57
0
6
Finland
Visit site
Oon tässä ajatellu hommata uuden kunnon vahvarin...mul on kaks vaihtoehtoa en osaa sanoa kumpi on parempi. Line6 Flextone II 60w combo va Laney TF700 120w nuppi ja 4x12 kaappi...joku joka ihan oikeesti tietää kumpi olis parempi vaihtoehto vois kertoa mulle siitä...

jälkimmäinen ainakin kuulostaa järeämmältä... koulussa taitaa olla joku tommonen Line6 Flextone (en tiedä onko sama) ja se on aika perus-combo. Ite en sitä hankkisi, mutta makuasia.

Kyllä toi Laney vaikuttaa vähän kovemmalta peliltä, mutta kun ei oo ite päässy testaan kyseistä laitetta, niin ei silleen oikee osaa sanoa, mutta kyllähän se ehta peli on aina eriasia, ku joku mallintava trankku. Jos paikallisesta liikkestä vaikka löytys nuita, niin käyhän testaan ja katso sitten mitä mieltä itse olet.

EDIT: "Joku joka ihan oikeasti tietää".
Anteeksi tietämättömyyteni.:loco:

Mä kyl luin et toi (line6) ei oo mikään trankku vaan et se on joku uus saman tapanen mut joku digitaalinen systeemi... siis enhän mä tommosta Line6 oo koskaan kuullu mut oon kyl semmosella Laneyllä soitellu tosin se oli 100w combo mut kuulosti ihan hyvältä...mut joo täytyy käydä joskus Hesan musaliikkeissä testailemas noit ku tääl persees ei oo edes musaliikettä...lähin on Nummelassa ja sinnehän en mene... :lol:

Semmonen tietenki kannattas kans ottaa huomioon, että mihin käyttö tarkoitukseen se vahvistin oikein tulis(kotikäyttöön? keikkailuun? bänditreeneihin?...)? Sillä joku tollanen 120w nuppi+4x12" kaappi ei ehkä välttämättä ole paras vaihtoehto kämpillä treenailuun(varsinkaan, jos asuu kerros- tai rivitalossa). Mutta jos soitat vaikka bändin kanssa ja esiinnyt myöskin silloin tällöin, niin sitten toi laney ois kyllä tehoiltansa aika mukiin menevä.