Kysy Kiukaalta!

Mikko Ilmarinen said:
Tulee kyllä! Vaikea sanoa kuinka pian, kaikkihan on kiinni finansseista. Ainaki yks erä aluks jotain uutta designia kokeillaan varmaanki, mutta ei voida heti ottaa viittä erilaista paitaa, ku ei tiedä miten ne menee...paitsi jos sä tietysti lupaudut ostamaan ne kaikki...!? :Smokin:

Huppareita on kyselty melko paljon, joten eiköhän tässä pian ala olee niitäki myynnissä...

Tiiä sitte että kaikki ostais, mutta omistan jo tuon t-paidan ja pitää saaha lisää Kiuas vaatetta. Samalla tulee mainosta bändille kun pyörii kaupungilla Kiuas paita päällä. Semmonen pikku toive olis että huppari olis vetoketjullinen. Parempi olis että olis vetoketjulla ja ilman, mutta vetoketjullinen olis kyllä hyvä. Kiitos ja hyvää keikkakesää :headbang:
 
Moro äijät, muutama kymysys alokkaalta:

Onko teillä muita musafiideoita ku toi Winter In June?
Minkä paksusia kieliä Mikko kirveessään käyttää?
Mites muuten menee?:loco:


Saunassa tavataan, tuokaa te vihdat ni mä tarjoon kaljat:kickass: :p
 
Kulliver said:
Onko teillä muita musafiideoita ku toi Winter In June?

Eipä ole ja WiJ:n videokin on täysin 0-budjetti kollaasi.
Uutta livepätkää tulossa Tuskan jatkoklubilta uusille kotisivuille. Kunnon videota saa vielä toistaseksi venailla.
 
Moro äijät, muutama kymysys alokkaalta:

Onko teillä muita musafiideoita ku toi Winter In June?
Minkä paksusia kieliä Mikko kirveessään käyttää?
Mites muuten menee?:loco:


Saunassa tavataan, tuokaa te vihdat ni mä tarjoon kaljat:kickass: :p

Tais olla jossain toisessa threadissa, että setti on .010 - .056, am I right?

Sen verta itse kysyisin, että onkos teillä kitarassa(Ilmarisella) pääosin käytössä Drop-C vire?

-Up The Axes!-

:headbang:
 
Tais olla jossain toisessa threadissa, että setti on .010 - .056, am I right?

Sen verta itse kysyisin, että onkos teillä kitarassa(Ilmarisella) pääosin käytössä Drop-C vire?

-Up The Axes!-

:headbang:

Jep, näin se menee...välillä on ollu paksumpi setti ja oon palaamassa siihen, toi 56 ei kyllä riitä C:ks. Yläkieliin oon tottunu mutta yks pykälää paksumpi ois ehkä kuitenki optimi. Näitä päivitettyjä tietoja tulee sit tonne mun uuteen profiiliin sivuille myöskin...
 
Jep, näin se menee...välillä on ollu paksumpi setti ja oon palaamassa siihen, toi 56 ei kyllä riitä C:ks. Yläkieliin oon tottunu mutta yks pykälää paksumpi ois ehkä kuitenki optimi. Näitä päivitettyjä tietoja tulee sit tonne mun uuteen profiiliin sivuille myöskin...

Semmonen piti vielä kysyä, että mites akustiset? Onko myös Drop-C?
 
Elikäs... tuli oltua paikan päällä ensimmäistä kertaa ja tunnelma oli kyllä loistava :) Monia esiintyjiäkin kuulin ekaa kertaa livenä kuten mm. Kiuasta. Jäi tuo 'alkuspiikki' päähän soimaan sen verran vahvasti ettei oo vieläkään oikein suostunut vaikenemaan. Tosin en (jostain syystä ;P) muista muutakuin "bissee ja viina ja siideri" kohdan tuosta aewan loistavasta spiikistä. Eli jos joku Teistä tietää loput kadonneista sanoista (ne kolme tärkeintä olen jo löytänyt) niin olisin ikionnellinen (ainakin hetken). Kiitokset ja kumarrukset!
 
Olettekos koskaan ajatelleet lastata noita The Spirit of Ukkoa edeltäneitä pitkäsoitoille päätymättömiä demo/ep-biisejä vaikka ihan keskenään uudelle eplle tai jotain? Olisi meinaan aika järjettömän maukas paketti. Sen verran loistavia biisejä sieltäkin löytyy että olisi hieno saada omaankin levykokoelmaan mukaan, kun se tilanne noiden alkuperäisten julkaisujen kohdalla nyt on aika tuskallinen.