En mä ainakaa olis..jos sä kerta tampereella asuit mulla kun ois siellä syytä asua muuta sä tänne nii tuun sinne vaihetaa noei..pitää kai tyytyä jatkuvaan ravaamiseen
sain kuulla siitä enneku sinne menin..kaveri tuntee ne myyjät sieltä nii ne vaan soitti ettei laiho ja muut tuu mut käytii me siellä viemässä sen kaverin kitara huoltoon ja samalla kysyin että koskan ne sitte on tulossa niin ei mitään tietoa niilläkään..mut mahto porukkaa vituttaa jotka ei tienny (eli varmaa lähes kaikki) mentii sinne nii ovessa oli vaan joku et tilaisuus peruttu, pahoittelemme
haha Helvetin hyvä etten lähteny Samperi ku oiskin joku lauantai, tai ees perjantai iltapäivä... Pakottasin Jazzia kuuntelevan kaverini mukaa ja sit mentäs hah...
huh..perskeles täs tapaukses täytyy sanoo et onneks laiho oli kipee en ois meinaa tienny mitää tommosest ku en oo ees käyny tääl boardil vähää aikaa..ois ollu kyl siistii et mr.laiho ois laahannu persuuksensa viimeinki tännekki päi, joo..
vittusaatanahelvettiperkelemulkkukyrpä!!!!Ne oli ollu tänää siel vitun musiikkikeskukses..laiho ja latvala meinaan ja mä helvetti missasin sen.kaveri ilmotti liian myöhään..saatana!!!
Voi saatana perkele... vittu saatana.... Jos ne Tampereelle tulee niin perkele meikäläisen löytää sieltä 100% varmuudella... Vittu tulisin paikalle vaikka koomassa....
Voisivat tulla tonne Tammer-Pianoon vai mikähän sen liikkeen nimi on... Tampereen ainut paikka kait missä myydään Jacksoneja.. Tai on niitä Rock-Centerissäkin (mun vakio liike )ku se o samaa firmaa...
Ja yhen näin Tampereen-Musiikissa, mutta se oli kait joku vanha jämä