laihon ja latvalan roippeet

Racer X

Banala Box Warrior
Mar 14, 2002
149
0
16
42
Finland
Visit site
en löytäny tuolt hausta , vaik täst on keskusteltu useestikin eli : mitkä jacksonin aktiivi/mikki hässäkät noilla jannuilla oli & mitä niiden räkeistä löytyy? ku ei muista...???

eikös niillä oo tällaset emg-81 ja -85 mikit... en mä tosin niistä tiedä oikeastaan yhtään, mutta jostai toi tulee mieleen.. WildChild86, pistäppä tähän nyt vähän asiainfoa, kun tiedät noista miljoona kiloo enemmän ku mä. Niin no, sä et varmaan käy täällä niin paljoo, mutta mä tuun kohta käymään ja sanon että pistät tähän replyn.. jos et ehdi tässä välissä..

Ei nillä kyllä Emg:n 81- ja 85- mikitykset ole. Siitä olen kyllä varma. Tuolla Sinergy foorumissa on tuosta pitkä topicki. Vilkaseppa sieltä.:)

Molemmilla pitäis olla Jacksonin JE-1000 aktiivietuasteet kaikissa kitaroissa ja mikit on tietysti samaa merkkiä. (ja ne on siis vähän eri tason mikkejä kuin Japani-Jacksoneissa) EMG:t ei edes toimi Jacksonin elektroniikan kanssa.

Joskus kun sinergyn sedät olivat lahden keskusmusiikissa, niin ne kyllä kertoi kaiken soitto vehkeistään, mutta mitä minä muistaisin :) mut noista mikeistä, että munki mielestä ne on nuo je-1000 hässäkät. ne räkit oli jotain vanhoja vempeleitä, ainaki laiholla

Originally posted by grimmu
EMG:t ei edes toimi Jacksonin elektroniikan kanssa.
Tuota en kyllä ihan allekirjottas. Millä perusteella ei toimisi? Onhan Jacksonillä valmiinakin muutamissa uusissa malleissa EMG:t. :confused: Kuulostas oudolta, että ei muka toimis.

Originally posted by grimmu
EMG:t ei edes toimi Jacksonin elektroniikan kanssa.

Kyllä ne nyt vaan toimii, kun just tolla WildChild86:lla joka on mun kaveri, niin sillä on joku Jacksonin RR-en-muista-mikä ja muistan vielä kun se asensi siihen emg:t. Ja kaiken maailman ihme kultaosia.

No eikö se oo tullu jo selväksi et mulla ei oo elämää...

Ja tänään on kyl ollu tekemistä.. pirullista soittaa kahdessa bändissä kun äskön lähti toinen bändi parin tunnin treenauksen jälkeen ja kohta tulee toinen bändi soittaan.. voi olla melko puhkinussittu olo illalla..