Maiden Telkkuun! Äänestäkää!

Vittu teitä!!! SE ON IRON MAIDEN PERKELE!!! ÄLKÄÄ KITISKÖ VAAN KÄYKÄÄ PISTÄÄN SINNE REPLYÄ!!! :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Mulla kyllä tuo Live After Death on videolla mutta Maiden Englandia ei.. ja tulipa sieltä mitä tahansa, niin kunnon metallia pitää saada telkkuun lisää!! :headbang:

Joo-o. Hirttäkää mut vaan mutta mulle on ihan sama mitä tuolta telkusta tulee, mä voin ladata tietokoneelle kaiken mitä mä tarvitten... :lol: Ja ettekö ole muka huomanneet, että jos todella haluatte ne Maidenit telkkuun, niin te voitte rekata sinne vaikka sata kertaa eri nimellä ja äänestää sata kertaa... :lol:

Originally posted by Villilapsi
Joo-o. Hirttäkää mut vaan mutta mulle on ihan sama mitä tuolta telkusta tulee, mä voin ladata tietokoneelle kaiken mitä mä tarvitten... :lol: Ja ettekö ole muka huomanneet, että jos todella haluatte ne Maidenit telkkuun, niin te voitte rekata sinne vaikka sata kertaa eri nimellä ja äänestää sata kertaa... :lol:

Niinhän sitä voi, mutta miksi vaivautua ja tukkia toi boadi, kun tuntuu että se ei nykään jaksa toimia jos on samaan aikaan yli 10 käyttäjää onlinella.. Ja muistaakseni YLE on vastannut myöhäisillan ohjelmatoiveista jossain ykleisönosasto kyselyissä jotain et 300 katsojaa riittää ylittämään ohjelman näyttökynnyksen. Et ton kyllä pitäis ylittyä ihan muutenkin..