Mielipiteitä uudesta bodomista?

Pohjatuuli

Member
Jun 13, 2004
35
0
6
Radio Cityn Rautakangessa oli vieraana Alexi Laiho, ja siellä soittivat uuden EP:n 2 biisiä. Omasta mielestä molemmat oli helvetin kovaa turpaan vetoa :headbang:

P.S Ohjelma tulee muistaakseni sunnuntaina uusintana klo 22.00. www.radiocity.fi
 
Juu varmasti on se ennenkin tullut. Missasin perjantaina Trashedin mut toi toka Knuckleduster potkii niin vitun lujaa ei mitään pili pali sooloja. ei muuta kun nauhurit valmiiks kymmenneltä et pääsee rippamaan uudet piisit koneelle ja levittämään dc:ssa :p rok rok
 
bornkiller said:
Juu varmasti on se ennenkin tullut. Missasin perjantaina Trashedin mut toi toka Knuckleduster potkii niin vitun lujaa ei mitään pili pali sooloja. ei muuta kun nauhurit valmiiks kymmenneltä et pääsee rippamaan uudet piisit koneelle ja levittämään dc:ssa :p rok rok

Aamen! :D
 
Ei kai tosta TLS:stä voi muuta sanoa ku, että aivan vitun kova on! Samate persettä potkii Knuckleduster. Just niin vityn hyvää tavaraa ku odotinkin.
 
voi vittu mun rippi leviää ympäri nettii... NeedledWarheart ottaa kaiken kunnian... Ja en ois ees halunnu levittää sitä... Lähetin sen sille vaan koska se halus kuulla eikä uploadaamiseen...
 
stoned&drunk said:
voi vittu mun rippi leviää ympäri nettii... NeedledWarheart ottaa kaiken kunnian... Ja en ois ees halunnu levittää sitä... Lähetin sen sille vaan koska se halus kuulla eikä uploadaamiseen...
Hehheh, me Gavinin kanssa messengerissä naureskeltiinki sulle kun olit suostunu niin helposti sendimään ne ripit.. =DD
 
bornkiller said:
Juu varmasti on se ennenkin tullut. Missasin perjantaina Trashedin mut toi toka Knuckleduster potkii niin vitun lujaa ei mitään pili pali sooloja. ei muuta kun nauhurit valmiiks kymmenneltä et pääsee rippamaan uudet piisit koneelle ja levittämään dc:ssa :p rok rok
saat levittää ne biisit mulle!
 
stoned&drunk said:
voi vittu mun rippi leviää ympäri nettii... NeedledWarheart ottaa kaiken kunnian... Ja en ois ees halunnu levittää sitä... Lähetin sen sille vaan koska se halus kuulla eikä uploadaamiseen...
sä saat antaa sen mulle!