Millainen musiikki/minkä bändin/artistin biisit ärsyttävät?

Lord Bulli

Lordi Sotakakku
Apr 18, 2002
9
0
1
39
Kotka, Finland
Visit site
Tuli mieleen, että vois tällasen threadin tekasta.

Itse ainakin ärsyynnyn helposti kaikenlaisesta rap/hiphop-paskasta. Sekä tietysti näistä "artisteista", kuten Britney Spears & co.

En musiikista ärsyynny, vaan lähinnä artistien sanomisista/käyttäytymisestä... se Kwanin mikä-lie-eukko haukku Nightwishia "ei tällästä pippeliheviä kuuntele kukaan" :mad: Mitenköhän se luulee että häntä viittitään kuunnella? Kyllä Tarja omaa paremman äänen kuin se kwanin eukko

Minua ärsyttävät eniten

Rap-artistit(tappakaa kytät,meille ei vittuilla)
Technohileet(everyday's partytime,I love to party)
ja
Blackmetallipellet(Jesus is a cunt,kill the whores jne)

Tuo räppi on kyl ihan turhaa...sen vois sanoa ehkä paremmin "rytmisenä itsensä kehumisena"........mones räppi biisis ne puhuu snobeista ja porvareista (lähinnä haukkuu) nehän ei ite oo sellasia ku rahaa virtaa ja ajellaan kalliilla mersuilla ..... perseestä....en tykkää yhtään.......ja ite "musiikki" on kans ihan paskaa.... :puke:

rap
poikabändit
bändit jotka ei soito oikeasti livenä
poppi.. varsinkin tää happy happy joy joy kesäpoppi
nää vitun limppiskitit ja linkinparkit
him ja 69 eyes.. to die for.. ja muut tällaset homopaskat..

ja on jotain muutakin.. mut ei nyt jaksa

Tosiaan, unohdinkin itse mainita nuo linkin parkit sun muut crazy townit.

Oli hieman huvittavaa kun kuulin jonkun n. 14 vuotiaan sanovan, jotenkin näin: "mua on alkanu vituttaa ihan vitun paljo ja sen takii mä oon alkanu kuuntelee kaikkee vitun rankaa hevii niinku linkin park ja limp bizkit". Hohhoijaa...

Oikeassa mielentilassa minua ärsyttää aivan mikä tahansa musiikki. Tai oikeastaan aivan mikä tahansa. Yleensä siihen mielentilaan pääsee juomalla helvetisti kahvia ja odottamalla että laskeutuu kofeiinihumalasta kofeiinikrapulaan.

Minä en kyllä oikeestikkaan millään keksi mitä bändiä oikein vihaisin.. Paitsi Kwan, ja Killer.. :lol: :lol: Tai en vihaa niitä, niillä ei vaan ole niinkun YHTÄÄN mitään annettavaa musiikillisesti kenellekkään.. Eikä Kemopetrolillakaan.. :lol: :lol: :lol:

Pitäisi varmaan mainita semmoinen bändi kuin HIM. Vaikkei se välttämättä musiikillisesti _NIIN_ roskaa ole, mutta ärsyttää se kuinka he mainostavat soittavansa metallia vaikka heidän musiikkityylinsä on jotain hyvin kaukana siitä..

niinjuu, toinen mikä ärsyttää on nämä pritni spierssit ja shäkirät jotka myyvät musiikkia kropallaan eivätkä musiikillaan (vai mites sen nyt sanoisi :p).

mua ärsyttää tällaset rahalla pystyyn pistetyt bändit, jotka on tehty sen takia, että joku piilohomoäijä on tehny biisn, mutta ei osaa laulaa sitä itse.

Eri asia on sitten esim. Britney Spears, joka on oikeasti tehnyt pienestä asti töitä menestyäkseen, mutta silti mua ärsyttää se kun se ei ite tee yhtään niitä biisejä, vaan joku ruotsalainen Max Martin piilohomotirkistelijäpedofiilirunkkari.

Niin ja tietty bändit, jotka saattaa jopa itse tehdä biisit, mutta soittaa playbackinä.

Ootteko muuten ladannu netistä sen mp3:n, jossa kuullaan Enrique Iglesiaksen oikeat laulukyvyt? Voi helvetti, että on taas äijällä otsaa rahastaa hyväntahtoisia kiimaisia keski-ikäisiä naisia, joilla ei ole muuta miestä elämässään. :lol: :lol: :lol:

Mä en alkuunkaan siedä heviä. siis kun ne kaikki bändit vaa örisee ja kiljuu ja palvoo saatanaa. Mä en siis yhtää jaksais kuunnella sitä.

En mäkään tota himiä vihaa musiikin takia vaan siksi että niillä yksinkertaisesti nousi kusi päähän sen eka levyn jälkeen.. kyllähän niillä on muutama sellanen biisi et niitä voi sopivassa mielentilassa kuunnellakkin.. siis en mä ite pistäs kuulumaan mut jos vaikka telkkarista tulee. ja valo on niin vitun homopelle etten voi sietää sitä. saatana meinas mennä hermot ku se oli Joonashytönenshowssa vieraana ja se sano että se oli ollu jollain King Diamond tribuutti keikalla laulamassa Kingiä!!! sellanen perkeleen hintti laulamassa Kingiä maski päässä!!! VOI HELVETTI!!! se saatanan ville sai kuolla.. se on pyhäinhäväistys kun sellanen pelle raiskaa Diamondin biisejä..

Ei mikään MUSIIKKI voi ärsyttää, ainakaan mua, niin mitenkään erityisemmin...

Mutta sellanen juttu että heitetään jotain konebiittiä ja levynvingutusta taustalle ja sitten laitetaan muutama lökäpöksyinen äijä höriseen niin nopeesti kuin pystyy jotain Suomen pahasta oikeuslaitoksesta, niin mä en käsitä miten kukaan voi sanoa sitä musiikiks... Siis ei sillä että mä tätä räpiksi kutsuttua juttua jotenkin vihaisin, ei mulla mitenkään oo mitään sitä vastaan, mutta mä en käsitä sitä musiikkina, sille pitäis keksiä oma nimitys...

Ja sit nää kaikki konesysteemit ottaa päähän, sillei että painetaan paria nappia tiesikalla ja laitetaan joku hyvännäkönen muija laulamaan, niin tullaan kuuluisaks... Se on väärin, ei sitäkään pitäis kutsua musiikiks... En mä sitä vastaan ole, että musiikissa käytetään koneita, mutta kunhan ne koneet ei ole siinä pääosassa... Sillei että kyllähän konesoundit hyvältä saattaa kuulostaa niinku täydentämässä niiden varsinaisten soitinten taustalla...

Niin, jokainen kuuntelee mitä lystää eikä mulla ole siihen mitään sanomista, niin kuin ei muillakaan siihen mitä mä kuuntelen...

Originally posted by Susanna

Mutta sellanen juttu että heitetään jotain konebiittiä ja levynvingutusta taustalle ja sitten laitetaan muutama lökäpöksyinen äijä höriseen niin nopeesti kuin pystyy jotain Suomen pahasta oikeuslaitoksesta, niin mä en käsitä miten kukaan voi sanoa sitä musiikiks... Siis ei sillä että mä tätä räpiksi kutsuttua juttua jotenkin vihaisin, ei mulla mitenkään oo mitään sitä vastaan, mutta mä en käsitä sitä musiikkina, sille pitäis keksiä oma nimitys...

Sille on oma nimitys, nimittäin RAP!