Ei mikään MUSIIKKI voi ärsyttää, ainakaan mua, niin mitenkään erityisemmin...
Mutta sellanen juttu että heitetään jotain konebiittiä ja levynvingutusta taustalle ja sitten laitetaan muutama lökäpöksyinen äijä höriseen niin nopeesti kuin pystyy jotain Suomen pahasta oikeuslaitoksesta, niin mä en käsitä miten kukaan voi sanoa sitä musiikiks... Siis ei sillä että mä tätä räpiksi kutsuttua juttua jotenkin vihaisin, ei mulla mitenkään oo mitään sitä vastaan, mutta mä en käsitä sitä musiikkina, sille pitäis keksiä oma nimitys...
Ja sit nää kaikki konesysteemit ottaa päähän, sillei että painetaan paria nappia tiesikalla ja laitetaan joku hyvännäkönen muija laulamaan, niin tullaan kuuluisaks... Se on väärin, ei sitäkään pitäis kutsua musiikiks... En mä sitä vastaan ole, että musiikissa käytetään koneita, mutta kunhan ne koneet ei ole siinä pääosassa... Sillei että kyllähän konesoundit hyvältä saattaa kuulostaa niinku täydentämässä niiden varsinaisten soitinten taustalla...
Niin, jokainen kuuntelee mitä lystää eikä mulla ole siihen mitään sanomista, niin kuin ei muillakaan siihen mitä mä kuuntelen...