Mitä levyjä olette todella harkinneet ostavanne?

juu tuttu tunno toi. kyllähän sitä koulussa jotkut aina sanoo et satanisti. Mut tekeekö se teiän mielestä satanistin jos on mustat hiukset, mustatkynnet ja pukeutuu mustiin????

mun mielestä ei.

Originally posted by norther666
juu tuttu tunno toi. kyllähän sitä koulussa jotkut aina sanoo et satanisti. Mut tekeekö se teiän mielestä satanistin jos on mustat hiukset, mustatkynnet ja pukeutuu mustiin????

mun mielestä ei.

toi tais tulla vähä väärää paikkaa...

Children Of Bodom-se uus kun se tulee heinäkuussa

ja bodomilta tulee heinäkuussa sinkku, ei uutta albumia...ihan vaa tiedoksi

Fantomas - Fantomas (vai mikä sen ekan levyn täysi nimi onkaan)
Slayer - Reign in Blood
Sentenced - Amok

Kahta viimeistä olen ollut hankkimassa jo kauemminkin, mutta kun eivät perkele tiputa niitten hintoja sopivalle midprice-tasolle.

Että mitä on harkinnut ostaa... Noh, levyjä joita harkitsin ostavani ennenkuin kuulin niitä:
Norther - Dreams of Endless War (aika itseään toistava)
Skyfire - Joku levy, en muista nimeä (alkuvaikutelma oli hyvä, mutta liikaa biisejä joista en pidä)
Hypocrisy - The Fourth Dimension (tylsä levy)
Rhapsody - Rain of a Thousand Flames (täyttä paskaa, yksi hyvä biisi)
Sinergy - Suicide By My Side (en koe tällä hetkellä tarvetta omistaa kyseistä levyä)
Ohan noita, ei vaan muista enää oikein.

Levyjä joita harkitsen ostavani (ennenkuin kuulen ja petyn :))
Nightwish - Century Child
Zyklon - Uusin jonka pitäisi ilmestyä tässä kuussa
The Crown - Burning
Sentenced - The Cold White Light

Noh, tämä "A Tribute To The Beast" - kokoelma on tilattu jo aikoja sitten, mutta Swampin sedät/tädit eivät vaan saa meidän pakettia perille. Tosin siinä tilauksessa oli mukana muutama hieman hankalammin saatava hankinta, mutta kuitenkin, kyllä 6 viikon toimitusaika on jo hieman ylipitkä, kun yhtiön nettisivuilla luvataan tuotteet 1-3 viikossa..

Niin, ja sitte oon harkinnu ostavani nämä Kalmahin levyt. Saa tosin nähdä milloin on varaa ostaa ne, kun nyt lähiaikoina on mennyt hieman rahaa näihin CoB:n bootlegeihin ja eri levyistä tehtyihin eri versioihin..

Originally posted by norther666

mun mielestä ei.
TOTTAKAI TEKEE!

Sentencedin uuden ehkä joskus... Ja bodomin uuden sinkun ja levyn.. sehän o itsestään selvyys...
sitten voisin tehä tähän listan "biisit jotka ajattelin imuttaa audiogalaxystä" mutta en jaksa ;)

Laitoin just mailia Agathodaimonin Sathonysille niiden kahdesta levystä:
Higher Art Of Rebellion
ja
Blacken The Angel
Ne on ainoat levyt joita olen todella himoinnu jo useamman kuukauden, joten nyt tilaan ne suoraan sieltä.

Hö. Olisin voinut ehkä myydä tuon Higher Art of Rebellionin. Vieläpä oikein bonusbiiseillä, limited 6666 kappaleeseen (eli ei mikään turhan harvinainen, tai sitten Agathodaimon myy paljon enemmän kuin kuvittelen). Vaikka onhan se toisaalta aika kova levy.

Iron Maiden ~ Rock 'N' Rio - edellisellä ostosreissulla melkein ostin, tosin Helloweenin Treasure Chest vei voiton

Avantasia ~ Metal Opera pt. 2 - ykkönen oli hyvä, toivottavasti kakkonen tekee saman vaikutuksen :)

Originally posted by Voice of God

Kahta viimeistä olen ollut hankkimassa jo kauemminkin, mutta kun eivät perkele tiputa niitten hintoja sopivalle midprice-tasolle.

Se on ärsyttävää, kun esim. täällä Rovaniemellä vanhat levyt (esim. Iron Maidenin - Seventh Son of Seventh Soninhinta 169,- täällä...) ovat uskomattoman kalliita, eivätkä ne jaksa pistää mitään halpalaariin.. O`_´O

Lisäystä listaan:

...and Oceans-Morphogenesis
...and Oceans vs Bloodthorn-War
Thyrane-Symphonies of Infernality
Emperor-Prometheus
Throne of Chaos-Pervertigo
Zyklon-World ov Worms
Moonsorrow-Suden Uni
Impaled Nazarene-Absence of War Does Not Mean Peace
Immortal-At the Heart of Winter