mitä teet vappuna?

Määgnös

Member
Apr 15, 2004
245
0
16
niin mitä teet vappuna???

ja kukaa sit ei valita et tää on vitun tyhmä threadi oke??

hyvä :p en kyl tie mitä itte teen varmaa kuuntelen musaa ja chattailen kavereille jos on lämmintä niin meen ulos :tickled:
 
Just tulin Alkosta. Ajattelin lähtee keskustaan nukkumaan. Vappu on kyllä ihan vitun typerä tekopaska juhla jonka idea on vaan ryypätä. Mä ryyppää muuten enkä minkä vitun vapun takia :D
 
Juu... ryyppäämäänhän sitä ollaan frendin kanssa menossa jonnekkin päin muailmaa. Sit ollaan kännissä ku ankat.. :D En viime vappuna tehnyt mitään niin aattelin sitten että tänä vuonna voisi tehräkin jotain.
 
Frozen Stream said:
Juu... ryyppäämäänhän sitä ollaan frendin kanssa menossa jonnekkin päin muailmaa. Sit ollaan kännissä ku ankat.. :D En viime vappuna tehnyt mitään niin aattelin sitten että tänä vuonna voisi tehräkin jotain.
too bad
 
Kudon sukkia ja katselen videolta vanhoja yle:n etälukion kemian opetusohjelmia, tietysti.

No jaa, viime vappu meni muuttohommissa, ja sehän ei tule toistumaan nyt...
 
Voihan vittu. Oli eksoottista herätä tänää seittemältä pelkät farkut jalassa luokkakaverin autosta. Onneks en hukannu rotsiani.

Koetin myös polttaa koskikeskuksen, kusin hautausmaalle, ja sekaannuin 14 ja 40 vuotiaisiin naisiin.
 
no vappu on loppu joten turha enää lähettää tai kai te voitte kertoo miten vappu meni :D
kiitti ideasta bornkiller :headbang:
 
Vedinki sit toisenki päivän putkee. Kello on 10, ja mä olen pakosta hereillä. Kaveri piti lähtee hakee putkasta aamu kuudelta mutta en mä saatana vaa yksinkertasesti pystyny ajaan, vieläki vähä päässä. Oli hyvät kiljut. Naisten suhteen pitäs varmaa vähä koettaa nostaa rimaa, oon mä ennenkin idiootteja nainu, mut eilinen 87... Mitä vaan kysy niin "No emmätiä... No emmätiä... no emmätiä.."
 
no mun vappu meni aika hyvin käsi melkein murtu :p no ei se mun vauhtia hidasta :D

<FUCK THE ARM'S> :wave:
 
~MarttiPrkl said:
--- mut eilinen 87... Mitä vaan kysy niin "No emmätiä... No emmätiä... no emmätiä.."
Aika monet tyhjäpäät (yleensä vetyperoksidilla vaalennetut) hokee myös joka asiaan "no iha sama... iha sama... iha sama..." :Smug:

Paitsi mitä mä niiden naimisesta tiedän :p
 
En oikeestaan tiedä, sitä mäkin ihmettelin. Sekin fiksu jätkä, ei varmaan tullu mieleen että siihen aikaa itse kukin on viä pienissä. Joo, huominen vie koulua ja ensviikolla kaks päivää. Sit Helsinki vapisee, lauma amiksia lähtee retkelle.
 
nojoo päissäähän sitä tuli oltua.. isosisko osti mulle ihan muuten vaan 1,75 finlandia vodka pullon, kahvilikööriä ja lonkkua ja itellä oli viellä jagermaisteri :) no onneks vähän jäi jäljelle niin voi lisää maistella tuota vodkaa..
 
Määgnös said:
niin mitä teet vappuna???

ja kukaa sit ei valita et tää on vitun tyhmä threadi oke??

hyvä :p en kyl tie mitä itte teen varmaa kuuntelen musaa ja chattailen kavereille jos on lämmintä niin meen ulos :tickled:
:hotjump: JOU, joulu on jou owellau, rintaliiwit powellau, HAU(jau?)!!