Mitä vikoja löytyy Bodomista?

anarkisti

perkeleen jannu
Jan 7, 2002
1,136
0
36
37
Finland
Visit site
Tämmönenkin sitten oli pakko laittaa..

Something Wildista löytyy: Laihon laulanta, jotenkin apinalta kuulostaa.

Hatebreeder: Ei mitään niin isoa, että pitäisi mainita

Follow the Reaper: Saatanan vammasen kuuloset koskettimet. Kusipää-soolot.

SW: laihon ääni, totta puhut, ja sitten se "harrastelijamaisuus"
Hatebreeder: Wrath Within (varma skippaus)
Follow: soundit jotenkin liian kylmät, warmanin "soolot", ja se että niitä on 8/9 biisissä...

Siis tossa oli huonot puolet, ja hyviä on sitten joku 100
:D

Originally posted by Hatebreeder86
SW: laihon ääni, totta puhut, ja sitten se "harrastelijamaisuus"
Hatebreeder: Wrath Within (varma skippaus)
Follow: soundit jotenkin liian kylmät, warmanin "soolot", ja se että niitä on 8/9 biisissä...

Siis tossa oli huonot puolet, ja hyviä on sitten joku 100
:D
Mä oon sun kanssa täysin samaa mieltä, paitsi tossa Wrath Withinissa. Aluks se kuulosti AIVAN JÄRKYTTÄVÄLTÄ, mut sitten kun sen kuunteli pari kertaa ajatuksen kanssa, ni se kuulostikin aika himskatin hyvältä

Mun mielestä:

Something Wild

Todella hyvä levy COB toiseksi paras! lauluosasto on se huonopuoli ja soundit mut kyl se menee ihan hyvin et ei se mikään iso juttu oo.

Hatebreeder

COB paskin levy siis ihan paska paitsi Downfall ja ehkä pari muuta biisiä. Ihan liian happy oloinen kaikki ne keyboardit korkeat tilitukset ärsyttäviä. soundit ei oo vieläkään mitenkään hyvät. Varsinkin kitarapuoli on heikko.

Follow the Reaper

COB paras levy kaikki kappaleet todella hyviä!! soundit 100x paremmat kun edelliset levyt. Varsinki kitarapuoli on nyt saatu paremmaksi siis raskaamaksi. Kyl on todella hyvä levy!

miten maailmankaikkeuden kolmesta parhaasta levystä kehtaisi mitään vikoja listata..:D

tai noh: kaikissa levyissä se vikana että lyriikoita ei julkaistu jokaisesta biisistä...:confused:

eniten mun mielest vikaa on "lainatuissa" riffeissä. Ne sopii kyllä sekaan mutta se lainaus on aina lainaus. esim stonesta on kyllä vedetty niin riffejä kun soolon pätkiä...

Jo mainittujen laulun ja tilutteluiden (eritoten koskettimilla :puke: ) lisäksi minua häiritsee eniten mielikuvituksettomat ja itseääntoistavat sävellykset. Miksi hemmetissä jokaisessa biisissä pitää mennä tuhatta ja sataa, vääntää tyhmiä kertosäkeitä ja vetää teko-rankka soolo väliin? Something Wildilla tuommoinen yksipuolinen lähestyminen vielä toimi, Hatebreederillä nippa nappa menetteli (lähinne sen takia että biisit olivat parempia), mutta Follow the Reaper on jo ahdistavan tylsä kokonaisuus, ainakin allekirjoittaneen mielestä. Every Time I Die on ainoa positiivinen yllätys (raskaita, hitaita kohtia - vau!) koko lätyllä; ja Laihon tähänastisen uran parhaat vokaalit.

Vähän uskaliaisuutta ja kokeilunhalua lisää ja bändistä voisi alkaa jopa ihan oikeasti pitää - ja ne koskettimet sinne taustalle!

-Villain

Originally posted by Villain
Jo mainittujen laulun ja tilutteluiden (eritoten koskettimilla :puke: ) lisäksi minua häiritsee eniten mielikuvituksettomat ja itseääntoistavat sävellykset. Miksi hemmetissä jokaisessa biisissä pitää mennä tuhatta ja sataa, vääntää tyhmiä kertosäkeitä ja vetää teko-rankka soolo väliin? Something Wildilla tuommoinen yksipuolinen lähestyminen vielä toimi, Hatebreederillä nippa nappa menetteli (lähinne sen takia että biisit olivat parempia), mutta Follow the Reaper on jo ahdistavan tylsä kokonaisuus, ainakin allekirjoittaneen mielestä. Every Time I Die on ainoa positiivinen yllätys (raskaita, hitaita kohtia - vau!) koko lätyllä; ja Laihon tähänastisen uran parhaat vokaalit.

Vähän uskaliaisuutta ja kokeilunhalua lisää ja bändistä voisi alkaa jopa ihan oikeasti pitää - ja ne koskettimet sinne taustalle!

-Villain
Jätkähän ouhuu asiaa

Liikaa tiluttelua FTR:llä, Hatebreeder muuten täydellinen, mutta Wrath Withinin kohalla tulee painettua "next" nappia.

Eikä Hatebreeder biisikä mikää paras mahollinen oo.

Kosketinsoolot on muuten tosi jees, mutta liika on liikaa.

Ja koskettimia ei todellakaan pitäisi jättää taustalle.

Nykyään, kun on tullu kuunneltua hatebreeder puhki, ei kuuntele muuta kun Wrath Withinin ja Black Widowin ja muut CoB-levyt pölyttyvät nurkassa, kun ...and Oceans on lämpimässä CD-soittimessa