Mites lankkulaiset viettää vapun?

anarkisti

perkeleen jannu
Jan 7, 2002
1,136
0
36
37
Finland
Visit site
Varastinpas aiheen Perkeleen laudalta! :devil:
Miten te aiotte siis viettää vappunne? Ite aion varmaankin olla normaalisti kavereiden kanssa simaa nautiskellen..

Simaa varmaa juon, jollen vähä kaljaa, ja käyn tamperee keskustassa pyörähtämässä.
Ja joku kysy tätä samaa jo täälä boardissa jossai topicissa, mutta ei se mitää vaikka uus aihe otettiinki tähä väliin ;)

Ensin vähän näyttämään soittamisen mallia yläasteen vappurockiin, sitten ottamaan vähän pohjia iltapäivästä...
Tampereen keskustassa olisi minunkin tarkoitus pyöriä alkuillasta, sitten bilettämään toisaalle...:p

istun kotona ja juon mehukattia.. ja syön rusinat simasta... ehkä menen ulos ja juon 4 litraa pirtua... mutta ei mitään normaalia erikoisempaa... kun on opiskelija niin pitää säästää...;):lol:

Mitä suurimmalla todennäköisyydellä huomenna tähän aikaan juon kiljua kämpilläni luokkakaverini kanssa. Onneksi on torstaikin vapaata, voi hyvällä omallatunnolla jatkaa juomista vielä keskiviikko aamuna...

Todellakin, siis vappuhan on ihan pelkkä ryyppyjuhla jokka suomalaiset o keksiny ryypätäksee :lol: :lol:

Suomessa o pirusti ryyppyjuhlia, joku juhannuski, eihän sitäkä juhlita muuta ku siks että saa juoda viinaa :D

Meiän koulun opettaja (se kolmisorminen basisti) anto hyvän nimen noille kaikille pikku pubeille mistä oli puhetta, ne kulkee nimellä "epätoivolat" :lol: pitää muuten paikkansa ;)

nonii... siis en juo pirtua... oon kotona... heti sen jälkee kun kaheltatoista pääsen... koko ilta täällä...:( jeess....:(

Originally posted by BurningAngel
nonii... siis en juo pirtua... oon kotona... heti sen jälkee kun kaheltatoista pääsen... koko ilta täällä...:( jeess....:(

otan osaa, ei mulla mee sen paremmin... Vapputorille käymää, jos meen sinne väen tungoksee, ja sitten varmaa menee kotona.. jospa äite ostas keissiä ;)

Niin, ja kelläs o huominen vapaata ;)

Pitänee kertoa vielä se vapun juomisen syy, jos joku ei tätä vielä tiennyt. Vanhan suomalaisen uskomuksen mukaan, mitä enemmän on vappuna(tai miksi sitä silloin on kutsuttukkaan) juonut, sitä paremman sadon on seuraavana kesänä saanut.
Muistakaa myös juodessanne, että vapun aikaan tapahtuu eniten alkoholikuolemia Suomessa, juhannus ja uusivuosi tulevat perässä. Minä olen sen verran ammattilainen, että olisi pieni ihme, että joisin itseni hengiltä juuri jonkin juhlapyhän aikoihin, hah. Mutta te amatöörit, ottakaa varovasti.;)

Originally posted by Dethroned
Torgoth, torstai vapaata?? perkele, meil o vaa keskiviikko.... :cry:

Jep, ainoa päivä ettei ole koetta, niin ei sitten ole kouluakaan. Vielä olisi viisi päivää koulua, sitten hyvin ansaitsemattomalle kesälomalle.

Itsehän vietän vapunaattoni perinteisesti vapaaehtoishommissa, auttelemassa känniläisiä nuorukaisia - ja tykkään siitä. :) Viinaa en ole juonut ainakaan viiteen viimeiseen vappuun, joten siksipä nuo kesän sadot ovat kaiketi jääneet niin kehnonlaisiksi... :guh:

Ja eikös vappua ole ennen kutsuttu valpuriksi?

-Villain

Kaveri yritti houkutella jonnekki ihme "aliupseerien majalle" vetämään kossua ja IV A :ta, mutta sanoin ei kiitos ja käyn ostamassa päkin Sandelsia tahi Karhua ja istun kotona. Sitte huomenna valkolakki päähän ja tsekkaamaan "keskustan" meininki..