Mä ostin sen sinkun kans viime viikon maanantaina, ja on nyt puhki pyöritetty... Ja se videokin on upee, ajateltuna että ne väsää ne puvut ja lavasteet kaikki ite...
Sellainen uusi porukka, Lordi. En tiedä mikä siinä iskee, mutta jotenkin ihmeellisesti se on niin pirun hyvää!
www.lordi.org on jotain pätkää niiden musiikkivideosta. Ko. video tuli Hellraiserin (elokuva) jälkeen. Itse en nähny kuin pätkän videosta ja musiikkia en yhtään, mutta näin sinkun kaupassa ja päätin kokeilla. Ensi soitosta lähtien mun playlistin kärjessä
Musta toi on jotenki koominen biisi ne riffit on ihan ok, mut jotenki se pistää naurattaa. Noh, se on vain mun mielipide. Ei minunlaista paskanaamaa kannata huomioida
Heitänpähän tähän väliin: Iced Earthin jälkeen mikään bändi ei ole iskenyt noin kovaa. Tuo biisihän suorastaan kuvaa meikäläistä.. kaipa se on pieni osa siitä miksi se iskee niin hyvin...
Mä näin MoonTV:ltä sen ja eka reaktio oli että ei vittu, ei kovin lapsellinen ja jotenki mielikuvituksen... "lordi"... eikö nyt muuta nimee keksiny...
Mutta sen biisin kertosäe oli kieltämättä ihan tarttuva.