Monster Man

Mä ostin sen sinkun kans viime viikon maanantaina, ja on nyt puhki pyöritetty... :) Ja se videokin on upee, ajateltuna että ne väsää ne puvut ja lavasteet kaikki ite... :)

Mistö bändistä te nyt oikein puhutte?

cwmddd.gif

Sellainen uusi porukka, Lordi. En tiedä mikä siinä iskee, mutta jotenkin ihmeellisesti se on niin pirun hyvää!

www.lordi.org on jotain pätkää niiden musiikkivideosta. Ko. video tuli Hellraiserin (elokuva) jälkeen. Itse en nähny kuin pätkän videosta ja musiikkia en yhtään, mutta näin sinkun kaupassa ja päätin kokeilla. Ensi soitosta lähtien mun playlistin kärjessä :headbang: :headbang:

Musta toi on jotenki koominen biisi :) ne riffit on ihan ok, mut jotenki se pistää naurattaa. Noh, se on vain mun mielipide. Ei minunlaista paskanaamaa kannata huomioida :)

Mä en ole vieläkään sitä mikä olikaan kauhu juttu levy siltä Iced Earthilta, niin hankkinu... Pitäis. Ei oo rahaa.

Ja on ne lordin äijät aikas... Kun ne kaikki lavasteet ja kaikki pukunsa ite väsää... Ei luonnistuis meikäläiseltä sama...

Mä näin MoonTV:ltä sen ja eka reaktio oli että ei vittu, ei kovin lapsellinen ja jotenki mielikuvituksen... "lordi"... eikö nyt muuta nimee keksiny...
Mutta sen biisin kertosäe oli kieltämättä ihan tarttuva.