Paras biisi HCDR:lta

Paras biisi HCDR:ltä?

• Needled 24/7

Votes: 7 14.9%
  • Sixpounder

Votes: 4 8.5%
  • Chokehold

Votes: 2 4.3%
  • Bodom Beach Terror

Votes: 5 10.6%
  • Angels Don't Kill

Votes: 10 21.3%
  • Triple Corpse Hammerblow

Votes: 5 10.6%
  • You're Better Off Dead

Votes: 3 6.4%
  • Lil' Bloodred Ridin' Hood

• Hate Crew Deathroll

• Silent Scream (cover)

Votes: 3 6.4%

• Total voters
    47

Scy

Deadnight Warrior
Jan 15, 2002
44
0
6
43
Finland
Visit site
Jeps, eli tästä ei oo vielä vissiin pollia (anteeksi jos olen väärässä), mutta miten on, mikä biisi täräyttää tajunnan paskaks täydellisen tehokkaasti? Mikä on levyn "vahvin lenkki" (huomattakoon, ettei "heikointa lenkkiä" levyllä ole) ?

Itse olen vakavasti Needled 24/7 :n kannalla (kuunnellu aivan perkeleen monta kertaa sen) ja sitten myös Bodom Beach Terror on kova ja myös Angels Don't Kill.

Nyt kun olen levyn jokuse 15 kertaa läpi kuunnellut niin parhaalta kuullostaa Angel's don't kill:p sitä en kyllä ymmärrä että kuinka joku voi antaa äänensä chokeholdille vaikkei sekään mikään heikoin lenkki ole:mad:

Näitä vitun polleja on jo kai joka boardilla.. Kumma että tänne se tuli näin myöhään.. Angels Dont Kill, yksinkertainen on kaunista:headbang:

nyt sanotaan sitten Lil´ Bloodred Ridin´ Hood kun ADK sai äänen tuolla toisella puolella.....siinä eittämättä kaksi levyn kovinta pläjäystä.

bodom beach terror vei voiton...
mun mielestä kyllä toi Angels don't kill lienee jopa koko levyn huonoin kappale.

Eihän toi perkele mitään vittuilua ollu.. HK vain esitti mielipiteensä parhaasta biisistä ja sitten vielä lisäsi että HÄNEN MIELESTÄ Angels Don't Kill on ehkä huonoin.. Mitä vittuilua tuossa nyt sitten on???

Alkaa vissiin nykyään hämärtyyn joillakin se että mitä vittuilu on...