Paskahalvaus: Track 1.mp3

Crimson Twin

Member
Nov 7, 2001
476
1
18
38
Finland
www.sacrifire.net
Jaahas. Nyt kaikki todelliset rankan musiikin ystävät menevät ja lataavat death / grind meininkiä osoitteesta http://paskahalvaus.cjb.net/ . Se ei sitten vittu ole mitään tilulilua vaan rankkaa mättöä alusta loppuun. ;)

Demo ulostuu joskus, ja kiinnostuneet ottakoon yhteyttä vieraskirjaan (sisällyttäkää e-mail osoitteenne) tai lähettäkää suoraan e-mailia.

Demo tulee maksamaan 3-5euron välissä.

Muistakaa kuunnella meininkiä kieli poskella. ;)

LET THE SHIT FLOW!
 
Blood Fiend said:
Et oo sit Eleniumin levyä täällä mainostanu

En ole. Oletkos Imperiumista vai?

Hatebreeder86 said:
kohtalaista. taisiis hyvää siihen nähen mitä ootin joskus sulta.

Mitäs tuo nyt tarkoitti? "..ootin joskus sulta."?
Ja paskaahan tuo on. Minä siis vastaan vokaaleista, rumpujen "ohjelmoinnista" ja suurimmastaosasta lyriikoista. Minulla ei ole muuta tekemistä varsinaisen musiikin kanssa.

Ei muuten tule demoa, vaan levy! Ja tällä kertaa on kitaratkin. ;)
Vitun rankkaa matskua tulossa. Levy tulee sisältämään 8-15biisiä!
Hinta tulee olemaan 5euroa.

HAIL AND SHIT!
 
Crimson Twin said:
En ole. Oletkos Imperiumista vai?
Myös sieltä. Ennen olin täällä disasterpeacena (eli disa, jos muistat) :D


Crimson Twin said:
Mitäs tuo nyt tarkoitti? "..ootin joskus sulta."?
Ja paskaahan tuo on. Minä siis vastaan vokaaleista, rumpujen "ohjelmoinnista" ja suurimmastaosasta lyriikoista. Minulla ei ole muuta tekemistä varsinaisen musiikin kanssa.

Ei muuten tule demoa, vaan levy! Ja tällä kertaa on kitaratkin. ;)
Vitun rankkaa matskua tulossa. Levy tulee sisältämään 8-15biisiä!
Hinta tulee olemaan 5euroa.

HAIL AND SHIT!
Ai sä laulatki siinä, no sitä suuremmalla syyllä ptiäis yrittää kuunnella sitä jossain!
 
Hatebreeder86 said:
en tiä päissään kirjotin. pitäs jotain muutaki kuulla vielä ennenku levyä alkaa tilaan :D
Kyllä uusilta sessioilta tulee ainakin yksi biisi vielä nettiin.
Tulee aika rikkonaista nauhoittelua, mutta eiköhän me saada soundit suunnilleen samanlaisina koko levyn läpi pysymään? ...toivonmukaan....
 
Crimson Twin said:
Ai disa. Kyllähän minä sut muistan.

No se nyt on aika kaukana laulusta. Ja paska suoritus muutenkin.
No voihan anaali, olis tänää ollu mahollisuus kuunnella, mut pääs unohtumaan...
Ai paskaa laulua... Otan osaa, mut jos kuulisit mun ensimmäsiä laulu (tai no örinä) äänityksiä, nii veikkaan et ne voittais paskemman tittelin... Mut pitää nyt kuitenki kuunnella minkälaista toi on, liittyyhän toi aihekki vanhaan tuttuun ja turvalliseen kakkaan
 
No aha... Laulu oli hemmetin kova, varsinki siel loppu puolella rupes välillä naurattaa... Muute oli kyl aika kuiva... Pistä seuraavalla kerralla kitara ja rummutki nii vois oikeesti tulla hyvä, ei tota muuten kukaa jaksa kuunnella :D
 
Kiitos. Tosiaan tuo loppu meni vähän vittuilleen, kun menin sekaisin jo kolmannessa säkeessä, jonka jälkeen jouduttiin DiTerlizzin kanssa improvisoimaan. Lopun riffit ovat siis "keksitty" ihan tuosta vaan kesken biisin nauhoituksien, ja minä en tietenkään laula oikeasti mitään.

Paskahalvaus siirtyi nyt syrjään erään toisen projektin alta.