Perskartano

Lolita Vampiriá

Sister of Mercy
Feb 24, 2003
5,134
582
113
Espoo, Finland
Pakko spämmätä, meinasin kuolla juuri nauruun. :lol:
kts: www.njet.net/cmx

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]CMX studiossa 18.08.03 alkaen[/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]10.11. ilmestyvän albumin työnimet: [/font][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]18.08. Paljon suurempia kuvioita
19.08. Kiimingin Martat ja muita tarinoita
20.08. Eeppistä haahuilua, kaikkeen tottuu
21.08. McPenis
22.08. Discus prolapsi

25.08. Vaikeuksien kautta tappioon
26.08. Das große HiFi-Stereo-Erlebnis
27.08. Muniinpuhalteleva lohikäärme
28.08. Hammasmaisema
29.08. Kultaiset suihkulähteet

01.09. Itselääkintämies
02.09. Itämään, tietäjät, itämään
03.09. Haista kaavittu
04.09. Taiteellinen itsemurha
05.09. Vulgaria
07.09. Perskartano

[/font]

Mitä muuta turhautunut ja väsynyt ihminen löytääkään kuin "aarteita" netistä. :D

kaarela.jpg
[font=Comic Sans MS, Helvetica, Arial]Ravintoainepelsepuupi, luontaishörhö ROGER KAARELA
(Ilkka Heiskanen) [/font][font=Comic Sans MS, Helvetica, Arial]on mies, jonka aivolohkoissa asuu salattu tieto tuonpuoleisen mystisistä parannusmetodeista. Rogerin ruumis on kaiken terveellisen ja parantavan aineksen temmellyskenttä. Hänellä on suora yhteys Siriuksen planeetalle, mistä hän kaiken aikaa ammentaa shamaanien välityksellä varmaa tietoa oikeista hoitometodeista. Rogerin pöydällä on Juha af Granin kuva, jonka Roger on kerran nähnyt lentävän takapihallaan alasti. [/font]

Minä olen runouden Tony Clifton.

Ei ne hiljaisuuksien äänet
jotka riettauksista riekkuvat
osaa arvaamatta aavistaa
että täällä nelisormimangusteja nussitaan

Näin kovat jätkät ei paljon loppusoinnulla (no tuli vahingossa vähän) koreile. Ja siinähän ei ämmiä tarvita ollenkaan kun ruvetaan oikein kunnolla nussimaan.

(Okei, olen hieman päissäni.)