pitkätukkaisille

Dec 29, 2001
110
2
18
40
Vaasa, Finland
miten armeijassa käy pitkähiuksisen, ei kai lettiä tarvi leikata pois? ainakin naiset saa pitää hiuksensa että kai sitten miehetkin mutta onko hiuksista liikaa haittaa?

Originally posted by Torgoth
Mitä vittua? Eikö nykyään tarvi leikata hiuksia Suomen armeijassa? Mistä lähtien siellä sellainen vapaus on ollut?

Luulisin että siitä lähtien kun naiset päästettiin armeijaan, itse en moista ikinä nähnyt, olin viimeinen saapumiserä ennen naisten saapumista, onko se hyvä vai huono asia, vaikea sanoa :confused:
No, kohta ne käyvät armeijan kaiketi kirjekurssina, joten eipä siinä mitään.

Originally posted by Pentelesh
Ei sitä lettiä oo koskaan olluna pakko leikata poies. Se vaan on ollu suositeuksena.

Tuota minä en usko, taitaa se ennemmin olla niitä naisten armeijaan tulon aikaisia uudistuksia. Kohta armeijassa varmaan saa olla korviksia ja muita lävistyksiäkin, hah.(Sanokaahan vielä, että nekin ovat jo sallittuja)

Originally posted by Torgoth
Tuota minä en usko, taitaa se ennemmin olla niitä naisten armeijaan tulon aikaisia uudistuksia. Kohta armeijassa varmaan saa olla korviksia ja muita lävistyksiäkin, hah.(Sanokaahan vielä, että nekin ovat jo sallittuja)
Kyllä, ja armeijaan saa tuoda oman naisensa ja viinaa, ja sviitin saa kauniisti kysymällä :p

Originally posted by Pentelesh
Ei sitä lettiä oo koskaan olluna pakko leikata poies. Se vaan on ollu suositeuksena.

EDIT: Adolf Enhtrothin pojan poika oli juuri pari vuotta sitten pitkälettiseni koko intti ajan palveluksessa.

Kuten jo sanoin, muutos tuli kun pääsin armeijasta, nopeasti laskien 8 vuotta (-94 loppuvuonna), että tottakai olet voinut käydä armeijan 2 vuotta sitten pitkälettisenä :D

Ei armeijaan ainakaan kannata olla menemättä
siksi, että pitäis letti leikata. Se olis jo aika naurettavaa. Enpä vielä itse tiedä tosta armeija jutusta, että menenkö vai enkö.

pirskale kun en itte ees pysty kasvattamaan pitkää tukkaa vaikka kuinka haluaisin! Tukka vaan lähtis sojottaan nin, että ois afrokampaus! Kokemusta on!

Itelläni on jo lyhyt letti, joten tuskin tuo tuntuu missään :p

Suositus olis käydä tuo armeija, työpaikoilla yleensä sitä kysytään ja jos ei ole käynyt, niin yleensä pyydetään odottamaan puhelin soittoa....ja sitä soittoahan ei tule...

Minä en kyllä ihan heti osta tota väitettä että jos ei olis inttii käyty ni työpaikkaa ei sais. Se on sellasta pelottelu-paska-puhetta. Sillä sittenhän Suomi olis täynnä työttömiä Jehovia sun muita uskonnonsuuntauksien kannattajia, koska niiden ei tarvii mennä inttiin koska niiden uskonto on sitä vastaan.

Meinaan yleensä ne katsoo työkokemuksen vain positiivisena puolena (varsinkin jos se edes hipaisee omaa alaa).Ehkä sitten jos haluat töihin poliisiksi tai jonnekin turvajoukkoihin ni sillon on kyllä varmaa ettei sivari/totaalikieltäytyjää sinne huolita, mutta tämähän olisikin periaatteessa aika absurdi tilanne, sillä aatteellinen sivarihan kieltäytyy tappamasta toista ihmistä joten tämän takia on ymmärrettävää ettei ne ees haluu tollasiin duuneihin.

Ja en sitten halua aloittaa (miljoonatta) armeija vs sivari -keskustelua, koska se on jokaisen oma mielipide, joten piste tälle ennenkuin se edes alkaa.

PS. oon nyt kasvattanu jo 5 vuotta lettii ja siihen ei kenenkään sakset eikä partakoneet koskenu koska en inttiin mennyt.

Originally posted by anarkisti
pirskale kun en itte ees pysty kasvattamaan pitkää tukkaa vaikka kuinka haluaisin! Tukka vaan lähtis sojottaan nin, että ois afrokampaus! Kokemusta on!

Mulla on niin paksut hiukset, etten o ikinä kellää ihmisellä paksumpia nähny, ja nää kasvo vie varmaa kymmensenttisinä pystyy :D haha... ja se oli kolmas kerta ku yritin kasvattaa lettiä, ja en sit antanu periks ja nyt o hyvä tukka :D heh....

Mulla on vaan se, kun mun letti ei kasva pitkäksi parissa vuodessa. Nytkin oon tätä yli 5 vuotta kasvattanu ja vielä pitäis olla pidempi. Mutta kyllä se tästä vielä kasvaa lisää... (toivottavasti :))

Sit kun armeijan meen niin kyl mä ihan mielellään leikkaan hiukset pois.. vituttais mönkiä jossain korvessa hiukset karhun paskassa.. Ja kyl se ainakin joskus on ollu pakko leikata pois.. sais olla vieläkin sellanen sääntö.. paitsi naiset saa pitää.. se on oikein koska ne ei mun mielestä kaljuna ole kovin kivannäkösiä...