Raziel..

Juu ei tartte kiitellä :)

Mä en ite osaa tehdä sivuja ollenkaan (tai no ehkä vähän mutta niistä tulee rumia paskoja.. mutta siitä sainkin idean että mä voisin tehdä omat sivut kun jos niistä tulee rumat paskat niin ne kuvaa hyvin minua).. niin en mä kyl toisten tekeleitä ala haukkumaan.. eikä nuo niin huonot ole. ei mun mielestä oo pakko olla kauheeta kikkailua..

Joo siis kyllä mä jatkossakin yritän pitää ne kuitenkin tolleen simppeleinä, en oikein diggaile sellasist monimutkasist.. Mut noi nyt on ihan sen näköset kun joku kersa ois ne tehny.. (Ai enks mä oo?) :lol: :lol:
Ja tarttee kiitellä, itteekin joskus tuppa ärsyttää nää kun aina kauheesti tälläsii postei, mut nyt sen tajuaa miks niitä tehään.. Tästä lähtien latailen varmaan kaiken melkeen :lol: :lol: :lol:

Jaa vai pentu? minä en sinun ikää tiedä joten en voi tuohon mitään sanoa mutta ainakaan puheiden perusteella et ole mikään pentu.. ja kuten profiilista näkyy niin en mäkään oo ku 17..

Kyl mä yleensä ruukaan kavereita (en tiedä sinusta mut kyl mä ainakin pidän sinua kaverinani. ja montaa muutakin tällä boardilla.. nyt te taas nauratte.) auttaa jos ne pyytää.. ja jos tuo bändi sattuu oleen hyvä niin minähän se olen jonka täytyy kiittää.. :) :D

No en minä ainakaan naura. Ja tottakai pidän sinua kaverinani. Musta tuntuu että meillä olis paljonkin hmm.. "yhteistä".. No siis en nyt pelkästään tarkota tätä hevareiden yhteenkuuluvuutta.. Ääh, nyt sä naurat :lol: :lol: En vain ole jaksanut esim. Lähetellä privaatti messagee tai mitään.. :) :) :) En muutenkaan yleensä tahdo ihmisiä häiritä :) :) :)

Heh, miten se onkaan minulle niin vaikeaa sanoa ikä.. No kun sitä on salaillut 12 vuotiaasta asti netissä niin tuntuu että koko "imago" menee kun sen sanoo.. :lol: :lol: Ja kun sen nykyään kehtaisi jo sanoa :lol: :lol: :lol: Netin käyttö 12 vuotiaasta ei tee hyvää :lol: :lol:

Noihin nettisivuihin palatakseni... niitä on tultu väsyttyä ties kuinka kauan...tuo metaldamnation on siitä asti ollu "elossa" kun ekan sivun koulussa tein. Ties kuinka monta kertaa sekin on muuttunu tässä...4 vuoden aikana... ja nuo muut on vähän parempia tekeleitä ;)

joo just kuuntelen sitä 2 piisiä

musiikki , ja varsinkin rumpali kuullostaa ihan laadukkaalta, mutta laulaja voisi olla vähän parempi, mutta en väitä sitäkään huonoksi... niin käyppä hakemassa tuo mun kipale... siinä on siis kone rummut, ja kone bassot, mutta koskettimen (minä), ja kitara (kaveri) ovat sitten oikeita...

Jäi eilen vähän kesken tuo homma kun internet tulee isoveljen koneen kautta ja se sammutti sen koneen niin ei voinu enää kirjotella.. :(

Vittu onko teillä muka elämä kun ette nyt oo täälä?! pitkästä aikaa luki pelkkä Zyklon tuolla browsing this forum jutussa..