Sentenced rip-offannu Bodomia!

warman

Wanker
May 27, 2002
716
0
16
45
Wank-Hut
vittu selevä peli. Sentencedin "Cross my heart and hope to die" selvästi pöllitty Follow the Reaperista!

FTR: I cross my heart and hope to die - The freedom will be mine.

Senareitten biisin nimi kertoo jo kaiken.

:loco: :lol: :D :D

joo, ei taida olla pöllitty. kyllä sentencedillä taitaa olla niin
asiansa osaavat hemmot sanojen tekemisessä että heidän
ei tarvi rip-offata kyllä keltään..

Vittu teitä :lol:

Siitä oon varma ettei se oo kyl Bodomilta viety perkele.. kun Sentencedin ukot on mun mielestä ainakin saatanan taitavia sanojen kirjoittajia niin vittu niiden tartte miltään Bodomilta alkaa kopioimaan.. :)

No voi vittu! Eikö se oo selvää että jos "Cross my heart and hope to die" on sanonta, jonka suomenkielinen käännös kuuluu: "Vannon, kautta kiven ja kannon." (siis ei sananmukainen käännös, vaan suomenkielen vastine). Niin siis, ei sitä voi välttää, ettei jopa useampi kymmenen yhtyettä tee biisiä jossa lauletaan kyseisen tapaista säettä tai teemaa.

Perkele.

Terveiset Kainuun Prikaatin Kuopion Pataljoonan Tiedustelukomppaniasta. Täällä sotilaskodissa on neljää nettipäätettä, sillon tällön pääsee käyttämään. Nähdään..

joo pojat elekää ottako ihan niin tosissaan, läpällä heitin :)

mun mielestä Amok on paras lyrikaalisesti ja musikaalisesti. Down oli hyvä vielä, Frozen kuunneltava, loput aika pitkälti paskaa.

sanat alkaa jo puuduttaan nykyään... aina se sama virsi

iha sama... laatua kummiski...

.. ois meikästä ehkä tuo uuski laatua, jos se ois tullu vuonna 96... meinaan vaan, että senareilla on kuluneita nuo biisit nykyään, mutta downilla ei vielä ollu... siks se onki niin hyvä

totta... sama efekti ku stratolla... niitä samoja jauhamisbiisejä jakso kuunella vielä Episodella ja Visionsilla mutta Destinyllä alko jo vähä kulumaan ja Infiniteä ei kehtaa ees kuunella...

seuraava levy saattaa tosin Stratolta olla hyvä... hyvät enteet..