Sentenced

enpä muistanu ostaa... unohdin koko paskan vaikka Swampissa kävinkin....

Mutta mäpä ostin Impaled Nazarenen paidan jossa lukee selässä "satan want's you dead" :D ihan vitun upee paita :D

no minä hankin,ja pidän kovasti! Ihan mielestäni erilaista kuin ennen,muttei yhtään huonompaa. Ja taitaa olla Lopakalla sittenkin hieman huumorintajua :) Ja perseensoitto se vasta hyvä idis olikin. Neverlastingissa kun ei käsiä taputeta...

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
enpä muistanu ostaa... unohdin koko paskan vaikka Swampissa kävinkin....

Mutta mäpä ostin Impaled Nazarenen paidan jossa lukee selässä "satan want's you dead" :D ihan vitun upee paita :D
Mäpä lunastin tänään postista Impaled Nazarenen Ugra Karma-levyn missä on kaks bonusbiisiä!

Kuis paljon paidat maksaa Swampissa? Kun ens kesänä tuun vieraileen Tampereella niin vois käydä samalla kattomassa kunnon paitoja! :)

Tamperelaista neroutta (tosi juttu)

Oletettavasti Puolainen tyyppi puhuu puhelimeen jossain soitinliikkeessä ja liikkeen myyjä sanoo puolalaiselle: "Missäs sä noin hyvin oot oppinu puhuun puolaa? noin hyvä aksenttikin."

Päivän parhaat naurut irtos tosta, kun kamu saapui Tampereen reissultaan :)

asiasta kuudenteen... mut asiaa kuitenkin... ainakin jotenkin...
onko joku tulossa sentencedin tampereen keikalle 25 kuluvaa kuuta??=) itse ajattelin käydä ostaan lipun ens viikolla...

oho. ilmestykö se jo? mä oon taas aika hyvin kärryillä... hitailla käy. ehkäpä käyn sen ostamassa sitten kun on rahaa. eli siis varmaan jää syksyyn se hankinta. 25. pakalle juuh :) jos nyt selviän Irmelin (no se legendaarinen vallattu talo tampereella) punkkipileistä 24. päivä *hehhee*

Originally posted by Dethroned

No perkeleen saatanan perkele! Tapolan tehtaan myymälässä! Täytyykö kaikki vääntää rautalangasta? :p

Täytyy :lol:

En mä tie lähenkö Sentencedin keikalle... Täytyis saada joku lähtee sinne :p Mutta eihän täälä kukaa ymmärrä hyvän päälle :D

Originally posted by mizzy
.....jos nyt selviän Irmelin (no se legendaarinen vallattu talo tampereella) punkkipileistä 24. päivä *hehhee*

Kannattaa juhlia silloin, sillä
silloin on yleinen liputuspäivä, koska eräs historiamme mahtavimmista miehistä syntyi tuona kohtalokkaana päivänä.

eli minä :D

Onko kusi noussut päähän?
- ei ole
Entä väsyttääkö?
- kyllä!

Joo mäkin sen ostin sitten jo perjantaina, vaikka olin kyllä jo puolet sen levyn biiseistä imuttanu (kiitos taas prkl ku laittoivat biisit AG:yyn imutettaviks ainakin 2 viikkoa ennen ku levy ees tuli ulos) ja siis pakko sanoa että levyllä ainakin soundit on kohdallaan. Bassoa on niin paljon että ekalla kuuntelu kerralla meinas sänky lähtee kävelemään toiseen huoneeseen :D

On toi TCWL parempi levy ku Crimson tai ainakin näin alkuvaiheessa tuntuu siltä ku nuo levyn hitaampitemposet biisitkin on ihan hyviä (Aika multaa muistot, You are the one ja Guilt and regret), mutta ehdottomasti parhaat biisit on mun mielestä Cross my heart and hope to die sekä Brief is the light, sillä niiden kertosäkeet on perkeleen hyvät ja soivat päässä viel pitkään. Blood & tears on kans ihan menevä.

Kokonaisuus on hyvä tällä levyllä, ja tunnelma tuttua Senari-kamaa...

Ja sanokaas ne jotka on kuullu Brief is the lightin että tuleeko siitä alkuhuudosta "lievästi" mieleen Noosen alkuhuuto?? :)