Tää boardi ei ole mikään vitun tsätti.

Hepatiitti

Albiino
Jan 3, 2002
428
0
16
38
Tampere, Finland
kotiteollisuus.cjb.net
Tämä on messageboardi, ei chatti. Täällä ei sättäillä. Sättäily=paskan puhuminen, yhen/kahen sanan viestit jne. Ei siinä mitään jos jossain threadissa off-topic lähtee liitämään, mutta kun joka helvetin threadi pitää saastuttaa tollasella. Menkää ircciin pulisemaan jos on tarvetta.
 
kuka on sanonu ettei messageboardillä sättäillä?

en sano ettei sättäily olis vittumaista lukia välillä mutta silti; täällä saa lähettää just niin pitkiä viestejä ku huvittaa

...paitsi että max näyttää olevan 30000
 
Se että mä oon jauhanu nyt paljo paskaa on johtunut VAIN JA AINOASTAAN siitä että pari muutakin henkilöä on jauhanut sitä.. en mä nyt yksin vihitis täälä selittää mitään tollasta.. :)
 
Originally posted by warman
kuka on sanonu ettei messageboardillä sättäillä?

en sano ettei sättäily olis vittumaista lukia välillä mutta silti; täällä saa lähettää just niin pitkiä viestejä ku huvittaa

...paitsi että max näyttää olevan 30000
Kiitos, minä rakastan sinua, warman. :) Koska sanoit tuon. :)
 
Originally posted by warman
kuka on sanonu ettei messageboardillä sättäillä?

en sano ettei sättäily olis vittumaista lukia välillä mutta silti; täällä saa lähettää just niin pitkiä viestejä ku huvittaa

...paitsi että max näyttää olevan 30000

Niinpä niinpä, mutta kaikella on rajansa ja täällä se on ylitetty jo.
 
no siis perkule...pitäkää saamarin tsättäily edes yhessä thredissä!vaikka tossa virallisessa paskanjauhanta thredissä, sehän on sitä varten tehty ettei noita perkuleen muita topicceja pilata höh viesteillä. kattokaas kun jotkut haluaa vastauksia noihin alkuperäisiin kyssäreihin. varmasti vituttaa kun joku kysyy esim....no heitetään ny vaikka "paras kitaristi?"niin joku vitun välkky pässi vastaa: "öö warman hei sä oot muuten aika ruma häiskä!"...grrrr....nii vittu!!