Tampereen miitistä 18.7.

Angelic Anna

Hobittitäti
Jan 9, 2002
64
0
6
38
Tampere, Finland
www.geocities.com
Eli tämä kai sitten on se päivä jollon bodomilautalaiset ja jotkut #childrenofbodom-kanavalaiset miittaavat eli tapaavat toisiaan.

Paikka: Tampere, Laukontori
Aika: torstai 18.7. klo 17(?)

Eli keitäs olis tulossa?

Ja nyt ei sitten mitään off-topiceja, prkl!

Minä saavun paikalle mitä todennäköisimmin. Mutta olen erittäin kiinnostunut tietämään jatkuuko matka laukontorilta vesiä pitkin (eli viikinsaareen) vai jollakin muulla konstilla johonkin muualle?
Ja jatkokysymys, ketkä kaikki ovat tulossa miitin jälkeen pakkahuoneelle?

Mulla ois yks kysymys siitä vain, että mihin asti siellä saaressa oltais? Ja mistä vitusta mä tunnistan teidät? Ja maksaako sinne jotain?

Edit: Siis siinä oli jo kolme kyssäriä...

Toi on siis ens torstai..hmm mä voisin koittaa päästä paikalle. Tosin on vaan paskamaista yksin lähteä täältä. Enkä mä tamperetta osaa kumminkaa yhtään :) Noh, katsotaan..Nii ja kauan tuolla aikaa viettäisi?

No miksei..sinne mä kumminki aluksi tulen jos oon tulossa. No oleppas vaan humalassa :) Mut katsotaanpas sitten jos oot selvinpäin :) Et enää haluukkaa nähä :D

No haluuuuuuuuuuuuuun!! Mut tota kun mä oon vähän törkeen näkönen niin mä kattelen sua sitten jostain :lol: En mä nyt niin päissään.. Tai no.. Perkele. Enää vähän laskussa jo.. :) Heih ilmottele mulle jos meet sinne tai silleen et moenn aikaan oot menos.. Ta silleen, vittu mitä mä selitän.. Just näin... :)

Okei, ilmotele joskus kun.. Äh no perkele. Mahollisimman aikasin et tiedön varaanko rahat.. Niin moneen tuol miitis meneeeeeeee?

Vittu kun sä naurat mulle.. Älä saatanan aura mulle!! Perkele :lol: Kun oikeesti.. en mä kehtaa :) Vittu te kaikki kuolette jos näätte mut :lol:

Juujuu :) Taidanpa tästä lähetä ite juomaan :) Mulla tuo riippu rahatilanteesta..ja pitää hommata mesta mihin mennä yöpyy..taino saas nähä :) mut ilmottelen sitten ku tiedän..

En tiedä miten kauan siellä menee, mutta ainakin minä olen menossa sieltä suoraan pakkahuoneelle, ja ovet aukeavat klo 21.00. Tosin ensimmäinen esiintyjä ilmeisesti aloittaa vasta 23.00...

Ja hmm, mistä meidät tunnistaa... Öö, jos esim. kokoonnutaan vaikka laukontorin jäätelökioskin edessä, eli toisin sanoen sillä kompassilla josta oli jo aiemmin puhetta, niin tuskin siellä kuitenkaan kovin montaa porukkaa tapaa 18.7. klo 17 (vai moneltako se oli?). Ja sitten jos ei muuten niin rohkeasti vain kysymään joltakulta sopivan oloiselta että onko sitä miitiiporukkaa... :) :p :rolleyes:

Mutta tämä on tietysti vain minun ehdotus... :rolleyes:

No mä oon tulossa. Ketäs muita lähtee?

Tähän vois pistää jotai listaa...

Kais Dethroned tulee? :D Piti muuten tulla tänää porii mutta se jäi.. ehkä tällä viikolla tuun kiskoo naamat sinne.

Niin takas aiheeseen...

Eli, torstaina kello viis? ja sinne tulee snapsitap, anna, mä, ketä muita? :D